شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آگهی تجدید مناقصه عمومی سلف و سرویس دانشگاه ایلام و اصلاحیه‌های آن

آگهی تجدید مناقصه عمومی سلف و سرویس دانشگاه ایلام و اصلاحیه‌های آن

1- نام مناقصه گزار: دانشگاه ایلام

2- موضوع مناقصه : خرید مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه ایلام شامل دو سلف برادران و خواهران به همراه سلف و سرویس اساتید و کارکنان

3- واحد کار : مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه .

4- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به  مبلغ 1.500.000.000 ریال (یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) جهت سلف و سلف برادران و خواهران به طور جداگانه  به  حساب شماره 1917076215 به نام سپرده دانشگاه ایلام نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه  و مبلغ 300.000.000 ریال (سیصد میلیون ریال) جهت سلف اساتید و کارکنان به شماره حساب فوق واریز نماید.

5- تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ انتشار آگهی در وب سایت دانشگاه و روزنامه (روز شنبه مورخ 13 شهریور 1395)  با مراجعه حضوری به اداره اموال دانشگاه با معرفی نامه شرکت

6-  مدت اعتبار پیشنهادات : تا زمان اعلام برنده نهایی مناقصه .

7- آخرین مهلت ارائه مدارک و اسناد تکمیل شده جهت شرکت در مناقصه : تا پایان وقت اداری (روز شنبه 20 شهریور 1395) می باشد.

8- واریز مبلغ یک میلیون ریال به نام  حساب تمرکز درآمد اختصاصی دانشگاه به شماره حساب 7875307111 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه  جهت خرید اسناد مناقصه و ارایه فیش آن به اداره اموال.

9- جلسه توجیهی روز دو شنبه 15 شهریور 1395 سالن 10 الی 12 سالن جلسات حوزه ریاست

10-   زمان ومحل بازگشایی پاکتهای مناقصه : روز یکشنبه 21 شهریور 1395

     مرحله اول: 8 الی 10 ارزیابی کیفی

     مرحله دوم: 10 الی 12 اعلام برنده نهایی

11-محل برگزاری جلسات: سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه ایلام

12 - نشانی مناقصه گزار : ایلام، بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، ساختمان مرکزی، اداره اموال

13 – هزینه چاپ دو نوبت آگهی مناقصه در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

14- اجاره هر ماه سلف سرویس( برادران و خواهران ) 30.000.000 ریال و سلف سرویس اساتید و کارکنان 10.000.000 ریال تعیین می گردد.

15- هزینه آب و برق هرماه 20.000.000 ریال تعیین می گردد.

16- پرداخت صورت وضعیت هر دو ماه یکبار به پیمانکار پرداخت می گردد.

17- خرید مواد اولیه بر عهده پیمانکار می باشد.

آگهي تجديد مناقصه عمومي سلف و سرويس دانشگاه ايلام و اصلاحيه‌هاي آن