شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌های مختلف بیمه می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سیدمحمدباقر هاشمی» در حاشیه‌ی طرح ضیافت اندیشه  که به مدت 5روز در شهر قم  و با حضور61نفر از اعضا هیئت‌علمی دانشگاه‌های ایلام و علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این طرح با اهدافی مانند ارتقای سطح علمی ، فرهنگی، سیاسی ، افزایش سطح معرفت دینی ،کمک به گسترش فرهنگ رفتار گروهی ، افزایش همبستگی  بین اساتید و افزایش تأثیرگذاری اساتید در مسائل مختلف جامعه  برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه تو جه به اهمیت و جایگاه اعضای هیات علمی در تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص در تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی و تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه از اهداف این طرح است، تصریح کرد: توصیه‌های امام عظیم‌الشان،معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «دانشگاه مبدأ تحولات است» و«از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود» باید سرلوحه‌ی کار دانشگاهیان باشد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هاشمی تأکید کرد: اساتید دانشگاه بدانند که با ساختن دانشگاه ، کشورشان را بیمه کرده‌اند و باید به این مسئله توجه داشته باشند که اگر دانشگاه اسلامی شود برای کشور و جامعه  مفید است و ایجاد یک دانشگاه مستقل، یک مملکت مستقل و یک فرهنگ مستقل می‌سازد.

 

وی تصریح کرد: مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه مبنی بر شاگرد پروری، تهذیب نفس، مقابله با جنگ نرم و تحسین بصیرت و دشمن‌شناسی و حضور در همه صحنه‌ها و طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی در چارچوب خاص خود برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هاشمی بیان داشت: این طرح با برنامه های متنوع و مختلفی  در چند بخش کار خود را دنبال کرد از جمله دربخش آموزشی  که با حضور دکتر خسرو پناه و دکتر خلیلیان ،مباحث مبانی اندیشه اسلامی و معرفت شناسی اجرا گردید  که اساتید درباره ابعاد این طرح به بحث و هم اندیشی پرداختند.

دربخش دیگری حجت اسلام والمسلمین مستشاری مباحثی پیرامون تقویت باورها وهویت دینی و ملی و شاگرد پروری، ایجاد نشاط و امید به زندگی در کشور با رویکرد وحدت ملی به ایراد سخن پرداختند.

وی گفت:همچنین استفاده از برنامه های فرهنگی ،  مذهبی ، تبلیغی در حرم حضرت معصومه با حضور کارشناسان مذهبی اعم از دکتر رفیعی ، فرحزاد و .. و نمازهای جماعت در سه نوبت و استفاده از برنامه های قرانی حرم مطهر در دستور کار این ضیافت قرار گرفت.

همچنین در این مدت بازید هایی از مخزن کتابخانه  آیت الله العظمی نجفی مرعشی، پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی، نمایشگاه کتاب ، مرکزتحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی وکارگاه ساخت ضریح متبرک امامان عسکرین(ع) صورت گرفت که با استقبال شرکت کنندگان در این طرح انجام شد

معاون فرهنگی نهاد درمراسم اختتامیه باتقدیروتشکراز دکترعلی اکبری رئیس محترم دانشگاه ،دکترموسوی مقدم ودکترعلی محمدی روسای محترم هم اندیشی وتمام همکاران عزیزفرهنگی طرح ضیافت از همراهی وهمکاری این عزیزان تشکرنمود.

معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند. معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه کارآمد، کشور را از جنبه‌هاي مختلف بيمه مي‌کند.