شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تمدید احکام مدیریتی در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس محترم دانشگاه احکام مدیریتی دکتر احمد ملابهرامی، دکتر رضا رضازاده و دکتر مینا پیرزادنیا را برای مدت دو سال تمدید کرد.

 

در حکم رئیس دانشگاه خطاب به دکتر ملابهرامی آمده است.

جناب آقای دکتر احمد ملابهرامی
عضو محترم هیئت علمی دانشکده علوم پایه
سلام علیکم

      با احترام، به استناد بند «ب» ماده «5» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، حکم جنابعالی به عنوان «معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام» از تاریخ 1395/10/20 به مدت دو سال تمدید می‌گردد. امید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی، اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم در ارتقاء سطح کیفی شاخصِ خدمات معاونت منابع  انسانی و پشتیبانی کامیاب باشید و همّت خویش را برای تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌مداری، خلاقیت و کارآفرینی با توجه و اهتمام شایسته در دستیابی به اهداف و شاخص‌های برنام?هاستراتژیک پنج ساله (1400-1396) دانشگاه بکار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

 

در حکم دکتر علی‌اکبری به دکتر رضازاده آمده است.

جناب آقای دکتر رضا رضازاده
عضو محترم هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی
سلام علیکم

         با احترام، به استناد بند «ب» ماده «8» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، حکم جنابعالی به عنوان «مشاور رییس و رییس حوزه ریاست » از تاریخ 95/12/03 به مدت دو سال تمدید می‌گردد. امید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی، اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم در ارتقاء سطح کیفی شاخصِ خدمات دانشگاه کامیاب باشید و همّت خویش را برای تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌مداری، خلاقیت و کارآفرینی با توجه و اهتمام شایسته در دستیابی به اهداف و شاخص‌های برنامه استراتژیک پنج ساله (1400-1396) بکار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

 

متن حکم دکتر پیرزادنیا به این شرح است.

سرکار خانم دکتر مینا پیرزادنیا
عضو محترم هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی
 سلام علیکم

        با احترام، به استناد بند «ب» ماده «8» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، حکم جنابعالی به عنوان «مدیر گروه آموزشی زبان و ادبیات عرب دانشگاه ایلام» از تاریخ 95/10/09 به مدت دو سال تمدید می‌گردد. امید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی، اخلاق حرفه‌ای و همفکری با دیگر اعضا در جهت «ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی گروه» بکوشید و همّت خویش را برای تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌مداری، خلاقیت و کارآفرینی در دستیابی به شاخص‌های برنامه استراتژیک پنج ساله دانشگاه (1400-1396بکار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام امور محوله مسئلت دارم.