شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید استاندار ایلام وهیئت همراه از آموزشکده کشاورزی دهلران

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مهندس محمدرضا مروارید، استاندارایلام، امام جمعه، فرماندار دهلران و هیئت همراه از پروژه آموزشکده کشاورزی دهلران بازدید نمودند، دکتر احمد ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی به نمایندگی از دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام میزبان این بازدید بود.

مهندس محمدرضا مروارید، استاندار محترم ایلام در جریان بازدید از آموزشکده کشاورزی دهلران با بیان اینکه ساخت این پروژه از حدود 10 سال پیش آغاز شده گفت: با سفر ریاست محترم جمهور اعتبار خوبی به این آموزشکده تخصیص داده شده که اکنون با 95 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است که امیدواریم برای مهرماه آماده افتتاح شود.

استاندار ایلام با اشاره به دریافت مجوزهای اداری و نهایی پروژه خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاری کنکور امید میرود که در نیمه دوم سال تحصیلی جذب دانشجو صورت گیرد و از مسئولین شهرستان دهلران خواست تا در برطرف کردن مشکلات این پروژه در ماه‌های آینده همکاری لازم را با دانشگاه ایلام داشته باشند.

 

دکتر احمد ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در سخنانی با اشاره به اینکه آموزشکده کشاورزی دهلران با داشتن فضای فیزیکی مناسب آماده بهره‌برداری است بیان داشت: دانشگاه ایلام توانسته است با حمایت‌های خوب مسئولین وزارت و استان این پروژه را به پایان برساند اما یکی از مشکلات اصلی راه دسترسی به آموزشکده‌است که نیازمند مساعدت همکارانمان در شهرداری و اداره راه و شهرسازی دارد که مسیر آموزشکده آسفالت شود و در آینده دانشجویان عزیز برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه افزود: تمام سعی خود را بکار خواهیم برد که با توجه به مشکلات مالی تجهیز آموزشکده دهلران در نهایت ترم بهمن ماه با جذب دانشجو بهره برداری نهایی را از این پروژه داشته باشیم.

بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران