شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست صمیمی منتخب حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مهندس کاظم ‌زاده نماینده شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره  با هیئت رئیسه دانشگاه دیدار نمودند.

دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای ایشان در سخنانی اظهار کرد: دانشگاه ایلام آمادگی کامل برای افتتاح ساختمان آموزشکده کشاورزی دهلران با 5700 مترمربع زیربناء که شامل کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌، سالن جلسات و ساختمان اداری می باشد رادارد واینک در انتظار تخصیص بودجه برای تجهیز آن است تا در آینده نزدیک مردم شهرستان دهلران از خدمات آن بهره‌مند گردند که بحمدالله با پیگیری‌های که در وزارت علوم صورت گرفته امیدواریم به زودی این بودجه در اختیار ما قرار گیرد.

مهندس مهرشاد کاظم‌زاده منتخب حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع هیئت رئیسه دانشگاه ایلام بیان داشت: هدف اصلی این نشست آشنایی با دوستانم در دانشگاه است تا در آینده از هم‌اندیشی دانشگاهیان بهره‌مند شویم و بتوان قدم‌های مناسبی در مسیر برطرف کردن مشکلات استان برداریم.

مهندس کاظم ‌زاده با اشاره به مسئولیت خطیر نمایندگان مجلس گفت: با توجه به نیاز به دریافت اطلاعات صحیح برای پیگیری و رفع مشکلات و همچنین تصمیم‌گیری و منتج شدن آن به نتیجه مناسب، اینجانب دست همکاران عزیزم در دانشگاه را می‌فشارم.

منتخب حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی افزود: همان گونه که دکتر علی‌اکبری، رئیس دانشگاه با پیگیری‌های ملی و به موقع توانسته زمینه پیشرفت را در دانشگاه فراهم آورد ما هم باید به همین طریق پیگیر مطالبات بحق مردم از مسئولین کشورباشم.

مهندس کاظم ‌زاده ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس دانشگاه در خصوص نهایی شدن پروژه آموزشکده کشاورزی دهلران خاطر نشان کرد: تمام توانم را برای پیشرفت استان و همچنین افتتاح این آموزشکده که می‌تواند موجب پیشرفت شهرستان دهلران شود بکار خواهم گرفت.

نشست صميمي منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه ايلام نشست صميمي منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه ايلام نشست صميمي منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه ايلام نشست صميمي منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه ايلام نشست صميمي منتخب حوزه جنوبي استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه ايلام