شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری کنکور سراسری 1395 در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه دردو روزگذشته باحضوردرسالن های محل برگزاری آزمون از روند برگزاری این آزمون بازدید نمودند. کنکور سراسری 1395 همزمان با سراسر  کشور در دوحوزه دانشکده های فنی و مهندسی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ایلام برگزار شد.

داوطلبین صبح پنجشنبه دررشته های ریاضی فیزیک و علوم انسانی و بعداز ظهر دررشته هنر به رقابت باهم پرداختند ، همچنین  صبج جمعه 25 تیرماه داوطلبان رشته علوم تجربی و در بعداز ظهر نیز رشته زبان های خارجی در این آزمون شرکت کردند.

جوان‌ترین دواطلب کنکوردانش آموزی از ایلام است

کم‌سن و سال‌ترین دواطلب کنکور ایلامی و متولد 5 مرداد 1380 است.

خانم بلوچی، کم‌سن و سال‌ترین داوطلب کنکور است که در دبیرستان فرزانگان ایلام مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی را در رشته‌ی علوم تجربی گذرانده و در این رشته نیز در کنکور سراسری شرکت کرده است.

پدر این دانش‌آموز گفت: آرزوی دخترم این است که انشاالله در رشته‌ی پزشکی پذیرفته شود.

برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام برگزاري کنکور سراسري 1395 در دانشگاه ايلام