شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست مدیران هسته های گزینش دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد

 نشست مدیران هسته های گزینش دانشگاه های منطقه پنج کشور با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست مدیران هسته های گزینش دانشگاه های منطقه پنج کشور، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و آقای زارعی، مدیر هسته گزینش دانشگاه، صبح روز چهارشنبه 97/4/20، در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، اظهار داشت:  نیروی انسانی با­­ارزش ترین سرمایه یک کشور و یک سازمان است و  و لذا شما نباید اجازه دهید به سازمان  در این زمینه خسارت وارد شود و در این دو راهی سخت، باید با اقتدار به کار خود ادامه دهید و از سیاست، نهادهای قدرت و مدیریت سازمان ها مستقل باشید و  برای همین گزینش نیازمند وجود انسان هایی مستقل است.

  رئیس دانشگاه، تاکید کرد: صاحب منصبان گزینش در مقام قاضی قرار دارند و قضاوت یکی از شئون خداوند متعال است و  باید باور داشت که شماها در جایگاهی بزرگ قرار دارید و بدین لحاظ از شما می خواهم که تحت تأثیر هیچ جریان و شخصی قرار نگیرید و فقط به دنبال حقیقت باشید.

در این نشست، آقای زارعی، مدیر هسته گزینش دانشگاه، با خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، استفاده از تجربیات، ارائه راهکارهای لازم و کسب ایده های جدید را از جمله فواید این نشست ها عنوان کرد و  تداوم این نشست ها را در ارتقاء سطح فعالیت هسته های گزینش دانشگاهها موثر دانست.

 

 

 

نشست مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد نشست مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد نشست مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد نشست مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد