شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد

با تأکید بر تمرکز بر کیفیت و تنوع، دهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه پنج کشور، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر باروت زاده، رئیس امور مناطق وزارت علوم، آقای خورانی، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام و دبیر منطقه، آقای صالحی، معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی و مدیران اداری و پشتیبانی دانشگاه های کردستان، لرستان، رازی کرمانشاه ،صنعتی کرمانشاه و آیت الله بروجردی، صبح روز چهارشنبه 97/4/20، در دانشگاه ایلام برگزار شد.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با اشاره به روند توسعه مطلوب دانشگاه های منطقه پنج کشور، تأکید کرد: علیرغم این مهم، این منطقه در کانون توجه قرار نگرفته و برای اینکه این منطقه به قطب تاثیرگذار آموزش عالی در سطح کشور تبدیل شود، باید با هماهنگی و همراهی، زمینه توسعه متوازن دانشگاه های منطقه فراهم شود، تا دانشگاه های این منطقه در جایگاه اصلی خود قرار گیرند.

   رئیس دانشگاه، در ادامه با تقدیر از زحمات آقای خورانی و آقای صالحی در مدیریت و معاونت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام، تقویت جایگاه کارشناسان، تربیت نیروی جوان غیر هیأت علمی، جذب نیروهای کارآمد و  تدوین طرح جامع نیروی انسانی را از جمله انتظارات مدیرت دانشگاه ها از این حوزه عنوان کرد.

   دکتر علی اکبری در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه ها، مأموریت های متفاوتی دارند، تأکید کرد: لازمه تحقق این امر، مدیریت حرفه ای حوزه های مختلف دانشگاه ها و از جمله حوزه اداری و پشتیبانی است،  تا برای همگان مشخص شود، دانشگاه های می توانند ماموریت های متفاوت خود را همزمان و به خوبی انجام دهند.

   رئیس دانشگاه، اهتمام به  کیفیت و تنوع را از مأموریت های اصلی حوزه اداری و پشتیبانی عنوان کرد و  خواستار تمرکز بر این دو موضوع،  برای جلب رضایتمندی اساتید و کارکنان شد و تأکید کرد  اگر این اتفاق صورت گیرد، زمینه افزایش بهره وری  در دانشگاه ها فراهم می گردد.

   در ادامه آقای دکتر باروت زاده،، رئیس امور مناطق وزارت علوم، با ابراز خرسندی بخاطر حضور در دانشگاه ایلام و تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه امور اداری و پشتیبانی دانشگاه، بر اهتمام در همفکری و همراهی در نشست های حوزه های مختلف مناطق تأکید و ابراز امیدواری کرد که این نشست ها در روند توسعه دانشگاه ها موثر باشد.

   در این نشست، آقای خورانی، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه و دبیر منطقه، با تقدیر از حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه در این نشست، لازمه تحقق برنامه های تصویب شده را، پی گیری و جدیت اعضاء عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفیت هیات امناء در توسعه کمی و کیفی برنامه های رفاهی دانشگاه ها شد.

 

 

دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد