شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تکریم و معارفه مدیر قبلی و سرپرست جدیدمدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه

با حضور رئیس دانشگاه، جلسه تکریم و معارفه مدیر قبلی و سرپرست جدیدمدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه تکریم دکتر اسفندیار محمدی، مدیر قبلی و معارفه دکتر محمد سلاورزی زاده، سرپرست جدیدمدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، خانم دکتر طولابی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی، دکتر رضازاده، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و جمعی از کارکنان حوزه معاونت پشتیبانی در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این جلسه دکتر علی اکبری با تاکید بر جایگاه مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه در برنامه ریزی و نظام بودجه ریزی دانشگاه، از خدمات دکتر محمدی  تقدیر کرد و برای دکتر سلاورزی زاده آرزوی موفقیت نمود.

همچنین در این جلسه، با اهداء لوح از زحمات و پی گیری های خانم فاطمه سیاوشی، خانم پروین پنجستونی، محسن علی محمدی و جلال بسطامی در امور محوله تقدیر بعمل آمد.

 شایان ذکر است، دکتر  اسفندیار محمدی، دانشیار گروه مدیریت دانشگاه از سال  1391 تاکنون مدیریت دفتر  برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه  را عهده دار بود که در خرداد ماه گذشته به سمت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام منصوب شد و در این جلسه، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه با اهداء لوح از وی تقدیر کرد.

تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديدمديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري دانشگاه