شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دوازدهمین نشست مدیران روابط دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 5 کشور برگزار گردید

در فضایی همدلانه، دوازدهمین نشست مدیران روابط دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 5، در راستای توسعه همکاری های مشترک برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دوازدهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 5 کشور، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، آقای فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دبیر منطقه و مدیران و کارشناسان دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری استان های کرمانشاه، لرستان و ایلام  و جمعی از مدیران برتر روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان، صبح روز پنج شنبه 97/4/14 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن روز «قلم» به اصحاب و اهالی قلم و بخصوص مدیران روابط عمومی ها، اظهار اشت: قلم استعاره از علم، معرفت و  زمینی کردن اندیشه است و در معنایی دیگر قلم آزادگی، هویت سازی و بیان حقیقت است و اهمیت قلم تا آنجاست که خداوند به آن قسم یاد کرده است.

 دکتر علی اکبری در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی، یکی از ارکان اصلی ادارت و سازمان است که متاسفانه  گاه در انجام وظایف اصلی خود به خظا می روند و دچار افراط و تفریط می شوند، تاکید کرد: چون شان و جایگاه دانشگاه متفاوت و ممتاز است، باید ماموریت و فعالیت های روابط عمومی دانشگاه ها هم متفاوت باشد و در این راستا روابط عمومی های دانشگاه ها باید تلاش کنند فاصله بین دانشگاه و جامعه را کم نمایند، تا دانشگاه ها بتوانند ماموریت های اصلی خود را که بخشی از آن به اجتماع ارتباط دارند انجام دهند.

  رئیس دانشگاه با بیان اینکه  دانشگاه ها ماموریت های مختلف دارند، بیان کرد: روابط عمومی دانشگاه ها باید مجموعه پیشرفت ها و تحولات علمی را به جامعه منتقل نمایند، تا مردم در جریان پیشرفت های انجام شده قرار گیرند و زمینه اعتماد آنان فراهم گردد.

  دکتر علی اکبری، یک از وظایف مهم روابط عمومی را انتقال نظرات، انتقادات و مشکلات مطرح در جامعه به مدیرت سازمان ها عنوان کرد و تأکید کرد: نباید فعالیت های مختلف روابط عمومی ها مانع از آن شود که مدیران و کارکنان این اداره، با قشرهای مختلف مردم در ارتباط نباشند، بلکه باید صمیمانه و صادقانه انتقادات و مشکلات مورد نظر را رصد کرده و آن را به مدیریت سازمان انتقال دهند و از طرف دیگر نظریات مدیریت سازمان ها را نیز به منتقدین منتقل نمایند.

  در ادامه، آقای فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دبیر منطقه، ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در این نشست و تشکر از حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، از حسن اعتماد مدیران روابط عمومی منطقه5 برای انتخاب مجدد ایشان بعنوان دبیر منطقه تشکر نمود و بر برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد در راستای آموزش مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه تأکید کرد و خواستار حضور مداوم و حداکثری آنان در برنامه های آتی گردد.

در ادامه کارگاه آموزشی «تهیه و تنظیم خبر» با تدریس دکتر حمید حیدرپناه مدرس دانشگاه های تهران و از صاحب نظران روزنامه نگاری در استان برگزار گردید و سپس حاضرین در جلسه به بحث و تبدل نظر در مورد حوزه های کاری پرداختند.

 

دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور برگزار گرديد دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور برگزار گرديد دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور برگزار گرديد دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور برگزار گرديد دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور برگزار گرديد