شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین به امضاء رسید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، در راستای توانمند سازی دانشجویان، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر صیدی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر یگانه، مدیر مرکز رشد و واحدهای فناور، دکتر نصری، مدیرکل  و معاونین آموزش فنی و حرفه ای استان، صبح  امروز در محل سالن جلسات  حوزه ریاست برگزار گردید.

 در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با اعلام اینکه دانشگاه ایلام در راستای ماوریت های خود برنامه های مختلف و از جمله دومین همایش بین المللی گرد و غبار، استارت آپ و جشنواره رشد را برگزار کرد و در همین راستا توسعه همکاری های دوجانبه با ادارات و سازمان های استان در دستور کار است و  در ادامه همین روند ظرفیت های خوبی برای توسعه همکاری مابین دانشگاه و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان وجود دارد و می توان با حسن تعامل و پی گیری به نتایج خوبی دست یافت.

 رئیس دانشگاه در ادامه خواستار حمایت این ادره کل از پایان نامه های دانشجویی، اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک و آموزش دانشجویان گردید.

 در این نشست، دکتر نصری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، با تشکر از حسن تعامل و حمایت های مدیریت دانشگاه ایلام در همکاری با اداره آموزش و فنی و حرفه ای استان، بر توسعه هماری های دوجانبه تاکید کرد.

در پایان تفاهم نامه همکاری مابین طرفین، به امضای دکتر علی اکبری و دکتر نصری رسید.

 

انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان