شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه: ترم تابستانه 97-1396 با شرکت 1000 نفر دانشجو برگزار گردید

ترم تابستانه 97-1396 با شرکت 1000 نفر دانشجو از دانشگاه ایلام و دانشگاه های دیگر در قالب 80 عنوان درسی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محسن توکلی، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه، درباره برگزاری ترم تابستانی دانشگاه در سال جاری، بیان داشت: همانند سال های گذشته و همزمان با بسیاری از دانشگاه های دیگر کشور با هدف حل مشکل دانشجویان دانشگاه ایلام و دیگر دانشگاه ها، ترم تابستان سال 1397 با کمیت و کیفیت مناسب در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  دکتر توکلی، افزود: پس از برنامه ریزی بعمل آمده، کار ثبت نام غیر حضوری و حضوری دانشجویان از تاریخ 19 لغایت 21 تیرماه انجام گرفت و بلافاصله کلاس ها از 23 تیرماه لغایت آخر مردادماه تشکیل گردید و امتحانات نیز در هفته اول شهریورماه در حال انجام است که به محض ثبت نمرات توسط اساتید، کارنامه نیمسال به دانشگاه های مبدأ ارسال خواهد شد.

  مدیرکل امور آموزشی دانشگاه، درباره تعداد دانشجویان ثبت نامی در این ترم، اظهار کرد:  ترم تابستانه 97-1396 با شرکت 1000 نفر دانشجو و با ارائه 80 عنوان درس با مدیریت و نظارت مستقیم اداره کل آموزش دانشگاه ایلام برگزار گردید.

  عضو شورای آموزشی دانشگاه، تأکید کرد: در این نیمسال تلاش شد از توان اساتید مجرب و با هماهنگی گروه های آموزشی استفاده گردد که این موضوع رضایت دانشجویان را به دنبال داشت.

    در ادامه وی افزود: در این نیمسال تمرکز مناسبی بر مسائل رفاهی دانشجویان اعمال گردید و به همین دلیل سرویس های ایاب و ذهاب مناسب برای تمامی روزهای هفته در نظر گرفته شد. همچنین با توجه به غیر بومی بودن برخی از دانشجویان، خوابگاهی مجهز با ظرفیت نامحدود در اختیار این عزیزان قرارگرفنه که با استقبال دانشجویان مواجه و متقاضیان توانستند از آن استفاده نمایند.

 دکتر توکلی، خاطرنشان کرد: در برگزاری موفق این ترم واحدهای مختلف دانشگاه همکاری صمیمانه ای داشته اند که از جمله می توان به کارشناسان محترم اداره کل آموزش و دانشکده ها، معاونت محترم دانشجویی، معاونت محترم اداری مالی، مسئولین  محترم دانشکده کشاورزی، کارشناسان محترم معاونت پژوهشی و بسیاری دیگر از واحدهای مختلف اشاره کرد.