شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان در دانشگاه

رئیس دانشگاه، تأکید کرد: هماهنگی بین دانشگاه های استان و ارائه خدمات متنوع، لازمه تحقق خدمت رسانی مناسب به زائرین دانشجو است.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان، صبح امروز با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان استان، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای علیپور رئیس بسیج دانشجویی استان و دبیر ستاد و نمایندگان دانشگاه های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، جامع علمی کاربردی، پیام نور، فرهنگیان و فنی و حرفه ای در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این جلسه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با تسلیت ایام محرم و خوش آمدگویی به حاضرین در این نشست، بیان داشت: اختتامیه نخستین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان؛ همزمان با ایام محرم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید، که مورد استقبال گسترده ای در سطح ملی قرار گرفت و افرادی از دانشگاه های مختلف و از  سراسر کشور  در این مراسم شرکت کردند و جایزه گرفتند.

     دکتر علی اکبری با تأکید بر خدمت رسانی ویژه به  زائرین دانشجو در استان ایلام، اظهار داشت: نظر به اهمیت ویژه مراسم اربعین و برای اینکه خدمت رسانی مطلوب به دانشجویان زائر در این ایام انجام گیرد، لازم است دانشگاه های استان، امکانات خود را در زمینه های مختلف به ستاد گزارش نمایند و همچنین اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های استان در این ایام حضور حداکثری داشته باشند.

    رئیس دانشگاه، اضافه کرد: نظر به جایگاه ویژه دانشگاه ها در سطح جامعه، باید خدمات رسانی به زائرین دانشجو به صورت مطلوبی انجام گیرد، که لازمه اش هماهنگی بین دانشگاه های استان و ارائه خدمات متنوع  در زمینه اسکان، تغذیه، مراسمات و ... است.

    در این نشست نمایندگان و مسئولان نهاد نمایندگی دانشگاه های استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، که اهم مسائل حول محور: فعالیت فرهنگی مناسب، طراحی نشان دانشگاهی، هماهنگی با ستاد اربعین استان، تبلیغات مناسب رسانه ای، تعیین دقیق ظرفیت اسکان دانشگاه ها، سامان دادن به نذورات مردمی و حضور حداکثری اساتید و دانشجویان در این مراسم بود.

برگزاري نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان در دانشگاه برگزاري نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان در دانشگاه