شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام رتبه اول منطقه و رتبه 18 کشوری را در بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در حوزه مدیریت سبز کسب کرد

در آخرین رتبه بندی صورت گرفته بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در زمینه مدیریت سبز، دانشگاه ایلام واجد رتبه 18 گردید.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد علی اکبری رئیس دانشگاه، با اعلام این خبر، اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت علوم، به صورت مشترک اجرای مدیریت سبزرا در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور رصد می کنند و دانشگاه ایلام با توجه به طرح ها و برنامه های اجرا شده برای تقویت زیر ساخت ها، کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف کاغذ در مکاتبات، بهسازی موتورخانه ها، استفاده بهینه از منابع آب، جمع آوری روآن آب ها، تصفیه پساب و بازگشت آن به فضای سبز، بهسازی باغات و مزارع و درختکاری توانست، جایگاه هیجدهم را در بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، کسب نماید.

    رئیس دانشگاه، افزود: تشکیل شورای مدیریت سبز دانشگاه و اختصاص درصدی از مجموع اعتبارات عمرانی دانشگاه به این مهم، بخشی از اقدامات دانشگاه در این زمینه است.

    دکتر علی اکبری، تاکید کرد: کلیه بخش های دانشگاه موظف هستند که برنامه های خود را ذیل برنامه استراتژیک و نیز مدیریت سبز اجرا نمایند.

    رئیس دانشگاه، در ادامه ضمن تاکید برضرورت فرهنگ سازی در زمینه مدیریت سبز، بهره وری در مصرف انرژی، کاهش مصرف سوخت های فسیلی وکاهش مخاطرات زیست محیطی در آزمایشگاهها و کارگاهها، ابراز امیدواری کرد، که دانشگاه ایلام در سالهای آتی بتواند در این زمینه به موفقیت های بهتر وبیشتری دست یابد.

      رئیس دانشگاه در پایان با تبریک این موفقیت به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام و جامعه دانشگاهی استان، تاکید کرد: کسب این رتبه ارزشمند حاصل زحمات بخش های مختلف دانشگاه بویژه حوزه معاونت پشتیبانی، دفتر طرحهای عمرانی و مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه است، که ضمن تشکر ویژه از این عزیزان،دوام توفیقشان را از درگاه الهی خواستارم.

فایل رتبه: http://www.ilam.ac.ir/file_bank/1396/371396723-رتبه-بندی-سبز.pdf

دانشگاه ايلام رتبه اول منطقه و رتبه 18  کشوري را در بين دانشگاهها و  موسسات آموزش عالي  در حوزه مديريت سبز  کسب کرد