شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تجمع دانشجویان دانشگاه در اعتراض به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا

تجمع دانشجویان دانشگاه، در اعتراض به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا با سخنرانی رئیس دانشگاه برگزار گردید.

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تجمع دانشجویان دانشگاه در اعتراض به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا، صبح امروز با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، مسئولان و اعضای تشکلهای اسلامی و جمعی از دانشجویان در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با تشکر از تشکلهای اسلامی دانشگاه بخاطر برگزاری این مراسم، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران به علت سابقه تاریخی و درایت دولتمردانش، توان تبدیل تهدیدات به فرصت را دارد و ان شاء الله با انسجام ملی و حمایت از مسئولین،  سخنان تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا، تبدیل به فرصتی تازه برای ملت ایران شود و مراسم امروز، که حاصل همفکری و همراهی تشکلهای اسلامی دانشگاه با سلایق و نظرات مختلف است، نشانه درک عمیق دانشگاهیان و حساسیت آنان است، که با همراهی هم این مراسم را برگزار کرده و همراه با هم  سخنان رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کنند.

 دکتر علی اکبری، اضاف کرد: ثمره برجام و درایت مذاکره کنندگان هسته ای، امروز در بازتاب سخنان ترامپ هویداست، که خوشبختانه با حداق پشتیبانی روبرو شد و فقط کشورهایی که موجودیت و مشروعیت خود را در حمایت آمریکا می بینند، از سخنان ترامپ استقبال و حمایت کردند.

   رئیس دانشگاه، تصریح کرد: برجام ثمره وفاق ملی بود، که با تأیید رهبری و رأی مثبت مجلس  شورای اسلامی به تصویب رسید و عصبانیت رئیس جمهور آمریکا از برجام و مجموعه تحولات اخیر نشان داد، کفه ترازو به نفع ایران سنگین بوده، که  این مهم با درایت تیم مذاکره کننده هسته ای به دست آمد و امید می رود منتقدان و مخالفان برجام با توجه به تحولات اخیر، به صف حامیان آن بپیوندند.

رئیس دانشگاه، تأکید کرد: جامعه دانشگاهی قطعاً از سپاه پاسداران حمایت می کند و خوشبختانه تهدید ترامپ باعث حمایت جدی تر و گسترده تر مردم ایران و جامعه دانشگاهی از سپاه پاسداران شد.

    دکتر علی اکبری، تأکید کرد: ما به علت انسجام  ملی و تکیه ای که بر ملت داریم، هیچگاه مرعوب تهدید دشمن  نخواهیم شد.

در ادامه این مراسم نمایندگان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان به بیان نظرات و دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند و در پایان بیانیه ای در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا از طرف تجمع کنندگان صادر گردید.

 

 

 

تجمع دانشجويان دانشگاه در اعتراض به ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا تجمع دانشجويان دانشگاه در اعتراض به ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا