شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مهر پربار برای دانشگاه

در 15 روز اخیر رویدادها و فعایت های متنوعی در دانشگاه انجام گرفت، که به باور صاحب نظران نشانه بالندگی دانشگاه ایلام در سطح استان و کشور است، که در این زمینه به مواردی به شرح ذیل اشاره می شود:

1-برای دومین سال پیاپی، مقام عالی وزارت علوم؛ در آغازین روزهای ماه مهر از دانشگاه ایلام بازدید کرد.

 2- چهار رویداد ملی شامل: اختتامیه نخستین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان کشور، جلسه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور، جلسه قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویان کشور و بازدید مقام عالی وزارت علوم در طی روزهای سوم و چهارم مهرماه به صورت منظم و برنامه ریزی شده در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

3- کنفرانس خبری سرپرست وزارت علوم در دانشگاه برگزار گردید و سخنان ایشان به صورت گسترده ای در رسانه های کشور انعکاس یافت.

4-دانشکده کشاورزی سایت اصلی دانشگاه و آموزشکده فنی مهندسی و  کشاورزی دهلران وابسته به دانشگاه ایلام، با حضور سرپرست وزارت علوم  و استاندار ایلام افتتاح گردید.

5- کلنگ زنی بوستان مرکزی بلوط دانشگاه با حضور سرپرست وزارت علوم، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و  استاندار ایلام انجام گرفت.

6- مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه با حضور سرپرست وزارت علوم، استاندار ایلام، مدیران کل و روسای ادارات و سازمانهای استان و جمع زیادی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه انجام گرفت.

 7- افتتاح آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران از طریق ویدئو کنفرانس به عنوان تجربه ای جدید انجام گرفت.

 8-ثبت نام و پذیرش دانشجویان کارشناسی، کارشناسی و دکتری ورودی جدید دانشگاه پایان یافت.

 9 - جابجایی دانشکده های علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی و الهیات و معارف اسلامی، انجام گرفت تا فضای بیشتری در اختیار این دانشکده ها قرار گیرد و زمینه توسعه فعالیت های آموزشی،  پژوهشی و فرهنگی برای دانشجویان فراهم گردد.

 10-  جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اهدای لوح تقدیری از عملکرد رئیس دانشگاه، در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور تشکر کرد.

11- نشست سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم با تشکل های دانشجویی دانشگاه، در فضایی صمیمانه برگزار گردید.

 12- دانشگاه به صورت فعال در نمایشگاه دستاوردهای مدیریت سبز  دانشگاه ها در شهر تهران شرکت کرد و سرپرست وزارت علوم، معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت علوم و دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه  و بودجه و سخنگوی دولت از غرفه دانشگاه بازدید کردند.

 13- با انتصابات جدید، سهم بانوان در مدیریت دانشگاه افزایش یافت.

14- خانم سعیده نوریان دانشجوی دانشگاه، به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان کشور دعوت شد.

15- در راستای توسعه امور پژوهشی و فناوری دانشگاه، آیین نامه  گرنت اعضای هیأت علمی اصلاح، تصویب و ابلاغ شد و همچنین آیین نامه تشویقی فعالیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه تصویب و ابلاغ گردید.

 مهر پربار براي دانشگاه