شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرکت دانشگاه در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها در حوزه مدیریت سبز

در دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها در حوزه مدیریت سبز، دانشگاه ایلام به صورت فعال شرکت کرد و تاکنون غرفه دانشگاه، یکی از پربازدیترین غرفه های این نمایشگاه بوده است.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در محل سازمان برنامه و بودجه آغاز به کار کرد.

      دکتر سید ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، در آئین گشایش دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز شرکت کرد.

       همراه با سایر دانشگاه ها، یک غرفه از این نمایشگاه به دانشگاه ایلام اختصاص یافت که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت  و  از جمله سرپرست وزارت علوم، دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت علوم، رییس و معاون توسعه امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مدیر دفتر طرح های عمرانی وزارت علوم از غرفه دانشگاه بازدید کردند.

شرکت دانشگاه در دومين نمايشگاه دستاوردهاي اجرايي دانشگاه‌ها در حوزه مديريت سبز شرکت دانشگاه در دومين نمايشگاه دستاوردهاي اجرايي دانشگاه‌ها در حوزه مديريت سبز شرکت دانشگاه در دومين نمايشگاه دستاوردهاي اجرايي دانشگاه‌ها در حوزه مديريت سبز شرکت دانشگاه در دومين نمايشگاه دستاوردهاي اجرايي دانشگاه‌ها در حوزه مديريت سبز شرکت دانشگاه در دومين نمايشگاه دستاوردهاي اجرايي دانشگاه‌ها در حوزه مديريت سبز