شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه

برای شناسایی دانشجویان آسیب پذیر و در معرض خطر بیماری، طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید در حال اجراست.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر سارا آزادی رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه، درباره طرح پایش  سلامت دانشجویان ورودی جدید، اظهار داشت: طرح پایش سلامت دانشجویان به منظور پیشگیری از شیوع مشکلات و بیماری های جسمی و روانی دانشجویان ورودی جدید، در مرکز مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه در حال اجراست.

     خانم دکتر آزادی، افزود: در این طرح شاخصه هایی چون قد و وزن، قدرت بینایی، معاینه دهان و دندان، فشار خون و معاینه بالینی (چشم، گوش، بینی، حلق، گردن، قلب، شکم، اندام ها، اعصاب و روان و پوست) مورد معاینه قرار می گیرند.

    رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه، اضافه کرد: این طرح شامل دو مرحله ثبت نام اینترنتی و مصاحبه است، که دانشجویان ورودی جدید، ابتدا باید کارنامه سلامت جسم و روان را که بر روی سایت سازمان دانشجویان وزارت عتف قرار دارد، تکمیل نمایند و سپس با پرینت این کارنامه به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه کرده، تا مصاحبه مربوطه توسط متخصصین امر از آنان بعمل آید.

   خانم دکتر آزادی، تأکید کرد: با اجرای این طرح فرصت مناسبی جهت شناسایی و حمایت از دانشجویان آسیب پذیر و در معرض خطر بیماری فراهم می شود.

اجراي طرح پايش سلامت دانشجويان ورودي جديد در دانشگاه