شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دبیر کانون ادبی دانشجویی دانشگاه: استقبال خوب دانشجویان از فراخوان شب شعر عاشورایی نجوا

شب شعر عاشورایی نجوا در دو محور شعر و دل نوشته، شامگاه هفتم آبان برگزار می گردد.

اشاره:

   خانم فاطمه حسام، دانشجوی ورودی 1394 رشته کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی می باشد، که از مهر ماه 1395 دبیری کانون ادبی دانشجویی دانشگاه را بر عهده دارد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم فاطمه حسام دبیر کانون ادبی دانشجویی دانشگاه، با اعلام این خبر اظهار داشت: کانون ادبی دانشجویی دانشگاه در راستای فعالیت های قبلی خود و برای فراهم کردن فضایی برای  مشارکت دانشجویان شاعر و نویسنده در موضوع عاشورا و قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیهم السلام، اقدام به برگزاری شب شعر عاشورایی نجوا نمود، که بعد از تصویب در شورای فرهنگی دانشگاه، فراخوان آن انجام گرفت.

   دبیری کانون ادبی دانشجویی دانشگاه،افزود: فقط دانشجویان دانشگاه می توانند در این شب شعر، که در دو محور شعر و دل نوشته برگزار می گردد؛ با ارسال حداکثر دو اثر شرکت نمایند.

    خانم حسام، اضافه کرد:  به علت استقبال خوب دانشجویان، مهلت ارسال آثار تا 5 آبان تمدید گردید و مراسم در شامگاه هفتم آبان برگزار خواهد شد.

     دبیری کانون ادبی دانشجویی دانشگاه، تأکید کرد: داوری این مقالات توسط اساتید برجسته دانشگاه صورت خواهد گرفت و در پایان به سه نفر برگزیده در هر محور جوایزی اهداء خواهد شد.

 

 

دبير کانون ادبي دانشجويي دانشگاه: استقبال خوب دانشجويان از فراخوان شب شعر عاشورايي نجوا