شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز

اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز با تقدیر از  12 نفر از صاحبان ایده های برتر برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ایده های ثروت ساز با حضور مهندس سلیمانی استاندار ایلام، آقای کلانتری معاون سیاسی – امنیتی استانداری، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، روسای دانشگاههای استان، اعضای کارگروه اشتغال استان،  معاونین دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان، عصر امروز در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

   در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با خیر مقدم به استاندار ایلام و دیگر میهمانان حاضر در مراسم، اظهار داشت: دانشگاه ایلام نماد آموزش عالی و گرانیگاه توسعه در استان می باشد و بنا به جایگاهی که دارد و برای اینکه به جوانان کارآفرین و جویای کار استان کمک نماید، جشنواره ایده های ثروت ساز را در سال گذشته و امسال برگزار کرد، تا این ایده ها قبل از اینکه به تولید تبدلیل شوند، مورد داوری صاحب نظران قرار بگیرند و بعد به سمت تولید هدایت شوند.

    دکتر علی اکبری افزود: در دانشگاه ایلام محیطی فراهم شده تا کارآفرینان، فن آوران و پژوهشگران برای ورود به بازار و پیدا کردن کسب و کار آمادگی پیدا کنند و بدین لحاظ در دانشگاه در سه حوزه کسب و کار، بازاریابی  و فروش آموزش می بینند، تا بدین وسیله بتوانند تجربه کسب کرده و زودتر به هدف مورد نظر برسند.

    رئیس دانشگاه، درباره برگزاری دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در دانشگاه، بیان داشت: درهمین راستا دانشگاه ایلام سال گذشته اولین جشنواره ایده هایثروت ساز را برگزار کرد، که 73 ایده توانستند به مرحله  رقابت راه پیدا کنند، اما در جشنواره امسال 230 ایده در 6 پنل  توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد، که بنا به نظر هیأت داوران 168 ایده قابلیت رقابت را دارا بودند،  که این اتفاق پیشرفتی خوب و رکوردی مناسب است.

    دکتر علی اکبری، افزود: از آنچه مربوط به صاحبان ایده است، تعداد 16 نفر اساتید دانشگاه، 25 نفر دارای شغل آزاد، 2 نفر خانه دار، 6 نفر دانش آموز، 50 دانشجو و 29 نفر کارمند هستند و همچنین از این مجموع 21 نفر  دارای مدرک کاردانی و پایین تر،  56 نفر دارای مدرک کارشناسی، 42 نفر مدرک کارشناسی ارشد و 29 نفر دارای مدرک دکتری می باشند.

   رئیس دانشگاه، خطاب به استاندار ایلام، تأکید کرد: از آنجایی که دولت برای توسعه کارآفرینی در روستاها برنامه جدی دارد و نظر به تجربه و پتانسیل های دانشگاه ایلام در این زمینه، آمادگی داریم در این  موضوع با استانداری ایلام همکاری داشته باشیم.

   در ادامه این مراسم  مهندس سلیمانی، استاندار ایلام، با ابراز خرسندی بخاطر حضور در دانشگاه ایلام و در بین اساتید، دانشجویان و پژوهشگران استان، بر حرکت نهادها، سازمان ها و ادارت استان به سمت پژوهش  تأکید کرد و خواستار هزینه بیشتر در این زمینه شد و همچنین ابراز امیدواری کرد اساتید و پژوهشگران استان، پژوهش های خود را به سمت پتانسیلهای استان در زمینه نفت و گاز، مرز مشترک با عراق، گردشگری و توسعه زیر ساختها و همچنین حل مشکلات و معضلات استان سوق دهند.

در پایان این مراسم از 12 نفر از صاحبان ایده های بتر این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

 

برگزاري اختتاميه دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز برگزاري اختتاميه دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز برگزاري اختتاميه دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز برگزاري اختتاميه دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز برگزاري اختتاميه دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز برگزاري اختتاميه دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز