شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

در نشست علمی داخل دانشگاه مطرح گردید: زلزله‌های اخیر کوتاهی بخش نظارت را به خوبی نشان داد/ غیرمجازها به صنعت ساختمان ورود کرده‌اند

در نشست علمی «بررسی ابعاد زمین شناختی و سازه ای زلزله اخیر غرب کشور»، در داخل دانشگاه اساتید حاضر بر کوتاهی بخش نظارت در ساختمان سازی تأکید کردند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست علمی «بررسی ابعاد زمین شناختی و سازه ای زلزله اخیر غرب کشور»، با حضور دکتر محمود عدالتی عضو هیأت علمی گروه عمران، دکتر حاجی کریمی عضو هیأت علمی گروه زمین شناسی و دکتر همایون شاوردی عضو هیأت علمی گروه عمران، به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) و جهاد دانشگاهی واحد استان، صبح روز جهارشنبه  96/9/14 در محل سالن آمفی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

     در این نشست اساتید حاضر ابعاد زمین‌ شناختی و سازه‌ای زلزله‌ های اخیر را مورد بررسی قرار دادند و دلایل زمین‌شناختی زلزله‌ی اخیر مورد بررسی قرار گرفت و به این سوال پاسخ داده شد، که چرا زمین ‌لرزه‌ها در فصل سرما رخ می‌دهند؟

     در این نشست، هر سه  سخنران تأکید، کردند: باید ساخت و سازها را با زلزله سازگار کرد  و  عنوان شد که،  متأسفانه مالکین و سازنده‌ های ساختمان ‌ها از ناظران می‌خواهند با نادیده گرفتن بخشی از مقررات ملی ساختمان روند ساخت و ساز را برای آنها تسهیل کنند و تأسف ‌بارتر اینکه بخش نظارت هم به راحتی کوتاهی می ‌کند.

همچنین تأکید شد، بخش ساختمان در کشور متولی مشخصی ندارد و از ورود افراد غیرمجاز به این بازار انتقاد شد.

در نشست علمي داخل دانشگاه مطرح گرديد: زلزله‌هاي اخير کوتاهي بخش نظارت را به خوبي نشان داد/ غيرمجازها به صنعت ساختمان ورود کرده‌اند