شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور هیأت دانشگاه پوترای مالزی در دانشگاه

در ادامه برنامه های دانشگاه در مسیر بین المللی شدن، هیأت دانشگاه پوترای مالزی به ریاست خانم دکتر آنیه ادریس، عصر امروز در دانشگاه ایلام حضور یافتند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ادامه برنامه های دانشگاه در مسیر بین المللی شدن، هیأت دانشگاه پوترای مالزی به ریاست خانم دکتر آنیه ادریس، عصر امروز در دانشگاه ایلام حضور یافتند و بعد از بازدید از آزمایشگاه مرکزی، با حضور در حوزه ریاست، به بحث و مذاکره با دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه پرداخت.

 در این دیدار که، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر پوراحمد رئیس دانشکده پیرادامپزشکی، دکتر خیری مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی، دکتر باقری سرپرست دفتر حقوقی ورئیس دانشگاه علوم پزشکی  ایلام همراه بامعاونین حضور داشتند، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، ضمن تشریح فعالیت های بین المللی صورت گرفته در دانشگاه ایلام؛ در طی  سه سال اخیر، زمینه های برقراری ارتباط بین دو دانشگاه را تشریح نمود.

  رئیس دانشگاه، با اشاره به حمایت دانشگاه ایلام از فرصت های مطالعاتی اساتید و دوره های مطالعاتی 6 ماهه دانشجویان دکتری  بین دو کشور،  خواستار همکاری دانشگاه پوترا؛ در این زمینه ها با دانشگاه ایلام  گردید.

    دکتر علی اکبری همچنین با اشاره به برگزاری دومین همایش بین المللی گرد و غباردر سال آینده در دانشگاه ایلام، خواستار حضور محققین دانشگاه پوترا در کمیته علمی و ارسال مقاله از طرف اعضای هیأت علمی آن دانشگاه به این همایش شد.

    رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به تقسیم کار آموزش عالی کشور، در بخش علوم پزشکی و وزارت علوم، پشتیبانی خود  را از توسعه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه پوترا اعلام کرد و بر توسعه  همکاری در بخش غیر پزشکی بین دانشگاه ایلام و دانشگاه پوترا، در زمینه های دامپزشکی، کشاورزی، علوم اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه، تأکید نمود.

   در این دیدار خانم دکتر آنیه ادریس، رئیس هیأت دانشگاه پوترا، با ابراز خرسندی بخاطر حضور در ایران و در دانشگاه ایلام، ابراز امیدواری کرد؛ که این سفر منجر به توسعه همکاری بین دانشگاه پوترا و دانشگاه ایلام، در زمینه های تبادل دانشجو، تبادل استاد، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و  همکاری در زمینه برگزاری دومین همایش بین المللی گرد و غبار در دانشگاه ایلام گردد.

حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه