شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه

دکتر علی اکبری تأکید کرد: پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس، با حضور جمعی، از خودگذشتگی، همدلی و ایثار همه مردم ایران و به خصوص رزمندگان به دست آمد.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه، صبح امروز با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه برگزار گردید.

     در این جلسه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیهم السلام و یاران وفادارش و با ابراز خرسندی به خاطر حضور در جمع اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه، بیان داشت: ما در اینجا جمع شده ایم، تا گرامی بداریم وطن پرستی و ظرفیت جمعی یک ملت را در دفاع از آرمان ها و مرزهایش، در روزی که لازم بود بدون اتکاء به دیگران بجنگد و به پیروزی برسد.

     رئیس دانشگاه، اضافه کرد: این پیروزی حاصل اهتمام جمعی، از خودگذشتگی، همدلی و ایثار همه مردم ایران و به خصوص رزمندگان بود، که این تجربه بزرگ دوران دفاع مقدس؛ می تواند در عرصه  های مختلف و از جمله عرصه علمی و دانشگاهی تکرار شود.

     دکتر علی اکبری، با اشاره به روحیه خوب جوانان و دانشجویان برای دفاع از کیان ایران اسلامی، بیان داشت: در یک پژوهش میدانی، از دانشجویان سئوال شده بود، که اگر مملکت شما مورد هجمه قرار گیرد،  آیا حاضرید به دفاع از آن بپردازید، که 80 درصد دانشجویان جواب مثبت داده بودند، که این امر نشانه حس وظیفه شناسی و آگاهی دانشجویان کشور است.

     رئیس دانشگاه، در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه آقای مصطفی منصوری از کارکنان شریف و با سابقه دانشگاه؛ بعنوان مدافع حرم در سوریه حضور یافته است، گفت: امروز که مردم و دولت سوریه از ما تقاضای کمک کرده اند، آقای مصطفی منصوری از کارکنان شریف دانشگاه، بعنوان مدافع حرم به همراه دیگران در سوریه حضور یافتند و نماینده ای شایسته برای ما بودند و  بسیار خرسندم که بعد از چندین ماه ایشان را سالم و تندرست در دانشگاه می بینم و  لازم می دانم از خانواده محترم ایشان به خاطر همراهی و پشتیبانی لازم در این راه تشکر کرده و برای آقای منصوری آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

     در ادامه مراسم آقای مصطفی منصوری کارمند دانشگاه، با ابراز خرسندی از اینکه مدتی را به عنوان مدافع حرم در سوریه حضور داشته است، از توجه و حمایت ویژه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، هیات رئیسه و مجموعه همکاران دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از طرف رئیس دانشگاه به آقای مصطفی منصوری اهداء گردید و از زحمات ایشات تقدیر بعمل آمد.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای از طرف رئیس دانشگاه از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه تقدیر شد.

 

برگزاري مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزاري مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزاري مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه