شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشکده علوم پایه: چاپ 236 مقاله Isi در سالهای 94 و 95 توسط اعضای هیأت علمی دانشکده

در سالهای 94 و 95 مجموعاً 236 مقاله isi  توسط اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه چاپ شده، که درمجموعه65  درصد مقالات isi   دانشگاه، مربوط به این دانشکده است.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمود روشنی رئیس دانشکده علوم پایه  در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی درباره وضعیت دانشکده اظهار داشت: دانشکده علوم پایه هم اکنون دارای 13 آزمایشگاه، 31 عضو هیأت علمی و  تعداد 680 دانشجو  در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در 13  رشته – گرایش می باشد.

    دکتر روشنی درباره وضعیت پژوهشی دانشکده، بیان داشت: خوشبختانه سطح کار علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشکده بسیار بالاست، به گونه ای که در سالهای 94 و 95 مجموعاً 236 مقاله isi  توسط اعضای هیأت علمی دانشکده چاپ شده است و بین 65  درصد مقالات isi   دانشگاه، مربوط به دانشکده علوم پایه است.

     وی اضافه کرد: همچنین  2 عنوان کتب تألیفی و تعداد 4 اختراع  از طرف اساتید دانشکده ثبت شده است و تعداد ارجاعات مقالات 4 تن از اساتید بیش از 1000 ارجاع می باشد.

     دکتر روشنی درباره وضعیت اساتید دانشکده، بیان داشت: دانشکده علوم پایه دارای 31 عضو هیأت علمی است،  که از این تعداد 2 نفراستاد تمام،  10نفردانشیار و 19 نفر استادیار می باشند و باید تأکید کنم که، ارتقاء 2 نفر از اساتید به رتبه استاد تمامی و 5 نفر به رتبه دانشیاری  در سالهای 94 و  95 بوده است.

   رئیس دانشکده علوم پایه در ادامه با اعلام رضایت از وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشجویان دانشکده، اظهار کرد: 35 درصد  دانشجویان دانشکده در بخش تحصیلات تکمیلی اشتغال به تحصیل دارند، که خوشبختانه  وضعیت آموزشی و پژوهشی آنان در سطح مناسبی قرار دارد.

   دکتر روشنی اضافه کرد: 4 تن از دانشجویان دکتری دانشکده؛ جزء سرآمدان آموزشی و پژوهشی دانشگاه و عضو بنیاد نخبگان استان  می باشند، 2  تن از دانشجویان دکتری دانشکده در سالهای 94 و 96 عنوان جوان نمونه استان را کسب کرده ند و یکی از دانشجویان رشته شیمی برای انجام فرصت تحقیقاتی به کشور دانمارک اعزام شده است.

    وی اضافه کرد:  تعداد 12 تن از دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان دکتری دانشکده به صورت حق التدریس با دانشگاه همکاری دارند و اکثر دانشجویان دکتری شیمی دانشکده جزء کارکنان و مسئولین پالایشگاه گاز و پتروشیمی استان می باشند.

    رئیس دانشکده علوم پایه درباره وضعیت دانشجویان خارجی دانشکده بیان داشت: تعدادی دانشجوی خارجی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های کارشناسی ارشد  شیمی  و ریاضی  در دانشکده  مشغول به تحصیل هستند، که وضعیت آموزشی و پژوهشی خوبی دارند.

  دکتر روشنی اخذ مجوز رشته های جدید را از برنامه های  آینده دانشکده  عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های دانشکده؛ اخذ مجوز رشته های جدید در رشته های نانو تکنولوزی و نانو شیمی است، که امید داریم این امر با همکاری و مساعدت ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم آموزشی تحقق یابد.

 

 

رئيس دانشکده علوم پايه:  چاپ  236 مقاله Isi در سالهاي 94 و 95 توسط اعضاي هيأت علمي دانشکده