شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اخبار کوتاه دانشگاه

دکتر علی داکبری رئیس دانشگاه: دانشگاه ایلام در افق 1400 شاخص های یک دانشگاه  توسعه یافته را دارا  خواهد بود .  رسیدن به شاخص استاندارد و نسبت دانشجو به هیات علمی  از جمله موارد برنامه استراتژیک دانشگاه در افق 1400 است.

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه: از سال 1393 تا کنون نیروی غیر هیأت علمی به بدنه دانشگاه تحمیل نشده است، لیکن در حوزه جذب نیروی هیأت علمی ، تعداد قابل توجهی در رشته های مختلف جذب شده اند و در این میان اعضایی بودند که روند استخدامی آنها نهایی نشده بود، که بخش عمده این روند طی شده و الباقی آن نیز در حال نهایی شدن است.

  دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه: در سال جاری  33 کارگاه فرهنگی، علمی و سیاسی برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان برگزار شده است.

دکتر سیاوش یاری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی: دانشکده ادبیات در مهرماه،  در دو رشته زبان و ادبیات فارسی و آموزش زبان انگیسی 10 دانشجوی دکتری پذیرش می نماید.

                 

خانم دکتر طولابی مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه: این دفتر در قالب هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان وظیفه بازدید از مراکز آموزش عالی سطح استان به صورت ادواری با همراهی کارگروهای تخصصی و با تکمیل فرم های مربوطه و ارائه نتایج حاصله از فرم ها به مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی را به عهده دارد.

آقای خورانی مدیر امور پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام: تمامی کارکنان رسمی و پیمانی که بر اساس بخش نامه های مصوب شرایط ارتقاء به مرحله بالاتر را دارا بوده اند، ارتقاء یافته اند که حدود 56  مورد بوده است.  

  پنج دوره  آموزشی ویژه مهندسین ناظر روستایی بنیاد مسکن استان در دانشگاه برگزار گردید.

دکتر مهدی صیدی دانشیار دانشکده کشاورزی: در طی دو سال گذشته دانشگاه ایلام با مدیریت دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، رشد خوبی در زمینه کارآفرینی و کسب ثروت داشته است.

آقای فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه: جوایز دانش آموزان ممتاز فرزند اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شنبه 4شهریور به این عزیزان اهدا, می گردد.

 

اخبار کوتاه دانشگاه