شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرکت 170 دانشجو در نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در دانشگاه ایلام

نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی با اجرای برنامه های متنوع علمی و فوق برنامه با حضور 170 دانشجو و با مساعدت و همکاری ویژه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه در حال اجراست.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای محمود علیپور رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان و مسئول برگزاری نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی درباره اهداف برگزاری این طرح، بیان داشت: طرح ولایت، دوره ‌ای اندیشه‌ای است که توسط آیت‌الله مصباح یزدی و شاگردان وی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) طراحی و اجرا شده، که در این طرح جوانان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی آشنا شده و نسبت به رویارویی با شبهات عقیدتی و سیاسی خود را ایمن می‌سازند. از اهداف دوره‌های طرح ولایت، معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم‌السلام)، آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط می ‌باشد.

    آقای علیپور درباره روند برگزاری نهمین دوره این طرح در استان ایلام و دانشگاه ایلام گفت: نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در استان ایلام با حضور 170 دانشجو شامل: 110 دانشجوی خواهر و 60 دانشجوی برادر، به مدت 10 شبانه روز از تاریخ 96/5/5 لغایت 5/10/ 96 در دانشگاه ایلام  در حال برگزاری است.

    مسئول برگزاری نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی درباره محتوای برنامه های اجرا شده در این طرح اظهار داشت: در این طرح برنامه هایی شاد و متنوع از مباحث فرهنگی، معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی توسط 20 تن از اساتید کشوری و استانی تدریس خواهد شد و بعد از اتمام مطالب، دانشجویان در آزمون مربوطه شرکت خواهند کرد و پذیرفته شدگان به مراحل بعدی طرح که در سالهای آتی برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

   آقای علیپور درباره برنامه های فوق برنامه این طرح گفت: در این طرح برنامه های فوق برنامه ورزشی، تفریحی و معنوی جایگاه ویژه ای دارد و در این دوره 4 کارگاه آموزشی، مسابقات مختلف ورزشی (شنا، فوتبال و والیبال) و دو اردوی تفریحی و زیارتی برگزار می شود.

    آقای علیپور در زمینه میزبانی دانشگاه ایلام اظهار کرد: با همکاری و مساعدت ویژه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و معاونین محترم ایشان، بخش عمده ای  از امکانات برگزاری این طرح شامل سالن آمفی تئاتر، خوابگاه، سلف سرویس، سالن ورزشی و ... در اختیار طرح قرار گرفته که لازم می دانم به صورت ویژه از مساعدت و همکاری آقای دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و دیگر همکاران ایشان کمال قدردانی را داشته باشم.

شرکت 170 دانشجو در نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در دانشگاه ايلام