شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گردید

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، آقای خورانی مدیر امور اداری و پشتیبانی، آقای فتاحی مدیر روابط عمومی و جمعی از بازنشستگان شریف دانشگاه، صبح امروز در  محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

    در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان دانشگاه، از زحمات و تلاشهای آنان در طول دوران خدمت برای توسعه دانشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد، که از تجربیات گرانبهای این عزیزان؛ در بخش های مختلف مدیرتی دانشگاه استفاده شود و بر پرداخت مطالبان آنان تأکید کرد.

   دکتر علی اکبری، در ادامه سخنان خود، به روند توسعه دانشگاه در بخشهای مختلف، اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم وجود مشکلات مالی، 8 پروزه عمرانی در دانشگاه در حال احداث است، که دانشکده کشاورزی داخل سایت دانشگاه و آموزشکده کشاورزی و فنی دهلران در روزهای آتی به بهره برداری خواهند رسید و  طرحهای دیگر هم به خوبی در حال پیشرفت هستند، که اگر این پروژه ها به بهره برداری برسند؛ وسعت سایت دانشگاه دو برابر می شود و بخش وسیعی از مشکلات مربوط به کمبود فضا، برای امور پژوهشی،  آموزشی و دیگر برنامه ها، پایان خواهد پذیرفت.

    دکتر علی اکبری به تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه و شهرداری ایلام، برای پرداخت بدهی های سنواتی 40 ساله دانشگاه، اشاره کرد و بیان داشت: با پی گیریهای به عمل آمده در وزارت عتف و سازمان برنامه و بودجه، دانشگاه توانست مبلغ 170 میلیارد ریال را در خصوص  تسویه بدهی‌های سنواتی 40 ساله‌ی دانشگاه به شهرداری، کسب نماید.

      دکتر علی اکبری، تأکید کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با شهرداری ایلام، در قبال معرفی دانشگاه جهت دریافت اسناد خزانه، دانشگاه در حوزه‌ی خدمات شهری قرار خواهد گرفت و برای کلیه املاک احداث شده و در دست اجرای دانشگاه، در سطح شهر و پردیس بانگنجاب، پایان ‌کار صادر می‌نماید. همچنین برابر این تفام‌نامه، برای ساخت‌ و‌ سازهای آتی دانشگاه امور دریافت پروانه و مجوزهای شهرداری توسط دانشگاه انجام خواهد شد.

    رئیس دانشگاه، چشم انداز توسعه دانشگاه را مطلوب عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، که با همت همکاران و استفاده از تجربیات دوستان بازنشسته، روند توسعه دانشگاه شتاب گرفته و زمینه تحقق اهداف عالی دانشگاه فراهم گردد.

     در ابتدای این مراسم دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، با خیرمقدم به بازنشستگان دانشگاه و آرزوی سلامتی برای این عزیزان، درباره سیاست دانشگاه در قبال نیروی انسانی، بیان داشت: سیاست راهبردی دانشگاه در خصوص نیروهای غیر هیأت علمی، بجای جذب نیروی جدید، ساماندهی وضعیت استخدامی نیروهای موجود است، که در این راستا تعداد  18 نفر، از نیروهای قراردادی دانشگاه، که بدون طی مراحل  قانونی در این وضعیت استخدامی قراردادی شده بودند،  صرف نظر از اینکه دوستان در آن زمان  مبنایی برای انجام آن داشته اند یا نه، همه مراحل قانونی آن طی شد و هر 18 نفر دارای شناسنامه کارمندی شدند و مجوزهای لازمه برایشان اخذ گردید.  

     دکتر ملابهرامی به تبدیل وضعیت 25 نفر از کارکنان قراردادی دارای کارنامه آزمون ادواری به پیمانی اشاره کرد و گفت: به عنوان اولین دانشگاه این روند را در چارچوب قانون و کاملاً شفاف (فراخوان عمومی در دانشگاه) به سرانجام رسانیدیم.

     دکتر ملابهرامی در ادامه سخنان خود، با اشاره با وجود مشکلات مالی در دانشگاه، بیان داشت: از سال 93 تا 96، بودجه هزینه ای دانشگاه دو برابر شده است، اما به علت اینکه پرسنل دانشگاه زیاد است و بخش عظیمی از بودجه دانشگاه صرف پرداخت حقوق می شود، هنوز این بودجه هم تکاپوی نیازهای دانشگاه نیست.

      معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، تأکید کرد:  از سال 1393 تا کنون نیروی غیر هیأت علمی به بدنه دانشگاه تحمیل نشده است و مدیریت دانشگاه تصمیم بر آن دارد، تا سال 1400 هیچ نیروی جدیدی بر دانشگاه اضافه نشود.

      دکتر ملابهرامی در پایان سخنان خود، بر پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه تا پایان سال جاری تأکید کرد.

     در ادامه این مراسم بازنشسگان حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و مشکلات مورد نظر خود پرداختند، که اهم مسائل حول محورهای: پرداخت مطالبات مالی، دعوت از بازنشستگان در مراسمات مختلف و واگذاری اتاق برای استقرار نماینده بازنشتگان در دانشگاه، مطرح گردید.

 

مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد