شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره): با اعتماد مدیریت دانشگاه به دانشجویان، نشاط و شادابی در بین دانشجویان افزایش یافته است

با اعتماد و تعامل سازنده مدیریت دانشگاه با دانشجویان، نشاط و شادابی بر دانشگاه حاکم گردیده  و زمینه شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم شده است/در این تشکل پذیرای دوستان و دانشجویان عزیزی، که برای حتی گوشه ای کوچک از این سرزمین بزرگ و این انقلاب ارزشمند، دغدغه و حساسیت دارند، هستیم.

اشاره:

   آقای مسعود بیگی دانشجوی رشته کارشناسی مهندسی برق قدرت دانشکده فنی و مهندسی، سه سال است، که  عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه، می باشد و  به صورت مستمر و جدی فعالیت دارد و هم اکنون سمت دبیری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه را بر عهده دارد.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای مسعود بیگی دبیر انجمن اسلامی  دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه، درباره راهبرد این انجمن، اظهار داشت: انجمن اسلامی دانشجویان، بعنوان قدیمی ترین و بزرگترین تشکل دانشگاهی در ایران، همواره در تلاش برای بهبود و توسعه ی ایران اسلامی از طریق اصلاح امور  و خصوصاً در  عرصه فرهنگ و سیاست بوده و بعنوان اولین تشکل دانشجویی اسلامی، التزام به مبانی اسلامی را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

    آقای بیگی افزود: انجمن های اسلامی دانشجویان، غالباً با رویکرد عدالتخواهانه و در قالب گفتمان چپ مذهبی آغاز به کار کردند، که با تغییرات انجام شده در سپهر سیاسی ایران، این تشکل ها در اغلب دانشگاه ها با رویکرد اصلاح گرایانه و نهادینه کردن آگاهی در عرصه ی عمومی، مشغول فعالیت می ­باشند.

   دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه، با اشاره به تغییرات دانشگاه ها در دولت تدبیر و امید، تأکید کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در دانشگاهها در دولت تدبیر و امید، الان فضای دانشگاه ها بسیار متفاوت تر و بهتر از وضعیت قبل می باشد،  که لازم است از تمامی بزرگان و دلسوزانی که برای استقلال و پویایی دانشگاه ها؛ تلاش کرده اند و خصوصاً از ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم علوم و ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر علی اکبری؛ تشکر نمایم.

    آقای بیگی درباره حوزه فعالیت های تشکلهای دانشجویی، گفت: حوزه فعالیت های  تشکل های دانشجویی، شامل امور سیاسی، فرهنگی، هنری و علمی است، که با توجه به محبوبیت و تکثر گفتمانی موجود در انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه، اکنون این تشکل بعنوان بزرگترین تشکل دانشجویی در دانشگاه؛ نماینده دانشجویان در شورای فرهنگی را بر عهده دارد.

     وی اضافه کرد: به عقیده بنده تشکل های دانشجویی، با کادرسازی و بالابردن سطح آگاهی های سیاسی و فرهنگی دانشجویان، نقشی تعیین کننده در گفتمان سیاسی و فرهنگی کشور دارند، لذا براین اساس ما در این تشکل باسابقه و خوشنام، مفتخریم که پذیرای دوستان و دانشجویان عزیزی باشیم، که برای حتی گوشه ای کوچک از این سرزمین بزرگ و این انقلاب ارزشمند، دغدغه و حساسیت دارند.

دبير انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره): با اعتماد مديريت دانشگاه به دانشجويان، نشاط و شادابي در بين دانشجويان افزايش يافته است