شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

افتتاح طرحهای عمرانی و مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فردا صبح با حضور سرپرست وزارت علوم

دکتر سید ضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی  و مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، در دانشگاه ایلام حضور می یابد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه  و استاندار ایلام، بهره برداری از ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و کلنگ زنی بوستان مرکزی  بلوط  دانشگاه در زمینی به مساحت 5/4 هکتار، از جمله اهداف حضور دکتر هاشمی در دانشگاه ایلام به شمار می رود.

   سرپرست وزارت علوم  همچنین در مراسمی با حضور مسئولان استانی و  رؤسای دانشگاههای استان، آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران را به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری و در  آیین آغاز سالتحصیلی دانشگاه ایلام شرکت می کند.

   برگزاری جلسه  ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور مقامات و مسئولان کشوری از جمله سردار علی فضلی از  برنامه‌های این سفر  در دانشگاه ایلام است.

    همزمان با سفر دکتر هاشمی به ایلام، جلسه ستاد مرکزی اربعین دانشگاهیان با حضور اعضای ملی و استانی در دانشگاه ایلام  تشکیل و سیاست‌های وزارت علوم  برای مشارکت جامعه دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ اربعین  تعیین می‌شود.

      برگزاری آیین اختتامیه سوگواری ملی اربعین دانشگاهیان  و تقدیر از  آثار  برگزیده  دانشجویان از دیگر برنامه های  حضور سرپرست وزارت علوم در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه ایلام است.

   سرپرست وزارت علوم را در این سفر دکترحسین میرزایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی  و جمعی از مدیران این وزارتخانه همراهی می‌کنند.

 

افتتاح طرحهاي عمراني و مراسم آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه  فردا صبح با حضور سرپرست وزارت علوم