شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تکریم و معارفه مدیر قبلی و سرپرست جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه

صبح امروز در جلسه ای، با حضور رئیس دانشگاه، از زحمات دکتر چراغی مدیر قبلی تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تقدیر گردید و خانم دکترمینا پیرزادنیا عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، بعنوان سرپرست این اداره معرفی گردید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه تکریم و معارفه مدیر قبلی و سرپرست جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، دکتر توکلی مدیرکل آموزشی، دکتر میرزایی مدیر دفتر استعدادهای درخشان و کارکنان تحصیلات تکمیلی، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

    در این جلسه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با تقدیر از زحمات معاون، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی، اظهار داشت: امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، طبق زمان بندی خاص و بر اساس قانون  سامان یافته و پیش می رود و برای همین اینجانب، از حوزه معاومنت آموزشی رضایت کامل دارم و امید دارم با التزام به قانون و اخلاق مداری و با همت معاون، مدیران و کارشناسان این حوزه، سطح ارائه خدمات  در آن ارتقاء یافته و موجبات رضایت کامل دانشجویان فراهم گردد.

    دکتر علی اکبری، تأکید کرد: دکتر چراغی از دوستان قدیمی اینجانب است، که به نحو شایسته ای وظایف محوله را انجام داد و علیرغم تمایل ما، برای پی گیری دیگر امور زندگی، از مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه کناره گیری کرد و  اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید و ثبت نام دانشجویان ورودی جدید، سرپرست جدید معرفی می گردد، نشانه ای از ساماندهی امور تحصیلات تکمیلی  و مدیریت خوب دکتر چراغی است.

     رئیس دانشگاه، ضمن تأکید، بر انجام تغییر و تحولات جدید در حوزه آموزشی دانشگاه و دیگر حوزه ها، لازمه این امر را وجود کارشناسانی کار بَلد، قانون مدار و اخلاق مدار عنوان کرد و بیان داشت: امور آموزشی دانشگاه، به علت حجم بالای کارها و مراجعه زیاد دانشجویان و اساتید پیچیدگی و سنگینی خاص خود را دارد و برای اینکه تحولات مثبت در این حوزه اتفاق بیفتد، لازمه اش وجود کارشناسانی کار بَلد، قانون مدار و اخلاق مدار است، که بتوانند از عهده انجام کارها برآمده و مدیران مربوطه هم اگر برنامه ای دارند، با اتکاء به آنان، اجراء کنند و برای همین است، که اینجانب همیشه بر توانمندی کارشناسان دانشگاه تأکید دارم.

     دکتر علی اکبری در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد، که سر کار خانم دکترپیرزادنیا بتوانند، امور تحصیلات تکمیلی دانشگاه را پیش برده و تحولات ماندگار را در این بخش رقم زده و برای دانشگاه مایه خیر و برکت شوند.

    در ابتدای این مراسم دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با تشکر از حضور رئیس دانشگاه، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر چراغی و  آرزوی موفقیت برای ایشان، ابراز امیدواری کرد، که خانم پیرزادنیا، بتواند منشأ تحولات مثبت در این بخش گردند.

     در ادامه این جلسه دکتر چراغی، مدیر اسبق تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با تشکر از حسن نظر و اعتماد دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و دکتر نعمتی معاون آموز ش و تحصیلات تکمیلی، در توضیح عملکرد خود، بیان داشت: زمان بندی امور مربوط به تحصیلات تکمیلی شامل ثبت نام، دفاع و تصویب پروپزال، تدوین پروپزال جدید دانشجویان ارشد و دکتری، بازنگری در شیوه صحافی و چاپ پایان نامه ها، تدوین آیین نامه جدید دانشجویان ارشد و دکتری، رفع ابهامات و تعامل سازنده با دانشکده ها و مدیریت های مختلف از جمله اقدامات اینجانب بوده، که با پشتیبانی و همکاری کارکنان تحصیلات تکمیلی به دست آمده است.

    دکتر چراغی در پایان سخنان خود  برای خانم پیرزادنیا در انجام امور محوله آرزوی توفیق نمود

    همچنین در این جلسه خانم دکترپیرزادنیا سرپرست جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه،  از اعتماد رئیس دانشگاه و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی تشکر کرد و ضمن تقدیر  از زحمات دکتر چراغی، ابراز امیدواری کرد، که بتواند تحولات مثبت را در این حوزه به سرانجام برساند.

تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديد تحصيلات تکميلي دانشگاه تکريم و معارفه مدير قبلي و سرپرست جديد تحصيلات تکميلي دانشگاه