شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

هم اندیشی معاونین آموزشی دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام

هم اندیشی معاونین آموزشی دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در راستای توسعه همکاری های آموزشی دو جانبه و استفاده از تجربه های متقابل برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی، هم اندیشی معاونین آموزش و تحصیلات دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر نعمتی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر ولیزاده، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و مدیران حوزه معاونت آموزشی دو دانشگاه، عصر دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با اشاره به تحولات سریع و گسترده حوزه آموزش، در سالیان اخیر و در حاشیه قرار گرفتن آموزش در دانشگاه ها به علت توجه زیاد به حوزه پژوهش و فناوری، تأکید کرد که دانشگاه ایلام در سالیان اخیر تلاش زیادی را برای اهمیت دادن به حوزه آموزش در دانشگاه و بازگشت این حوزه به جایگاه اصلی خود انجام داده، که نمونه آن برگزاری دهه سرآمدی آموزش در قالب برنامه های متعدد و متنوع است و تصریح کرد که دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی بعنوان دو رکن اصلی آموزش در استان ایلام، باید با تعامل، همکاری، تبادل نظر و استفاده از تجربیات یکدیگر، کاستی ها و کمبودهای  حوزه آموزش را رصد کرده و زمینه توسعه کیفیت خدمات آموزشی را فراهم نمایند.

  رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه بین معاونت های فرهنگی و پژوهش و فناوری دانشگاه های استان جلسات هم اندیشی و کاری مختلف برگزار می گردد، خواستار برگزاری چنین جلساتی در حوزه آموزشی شد و بر عزم دانشگاه ایلام در کمک و همکاری در تمامی زمینه ها با دانشگاه ها و موسات آموزش عالی استان تاکید کرد.

 در ادامه این نشست موضوعاتی شامل: انتخاب واحد، ارزیابی اساتید توسط دانشجویان، دفاع از پایان نامه ها، توانمند سازی دانشجویان، نحوه ارائه دروس عمومی و مرخصی و تمدید سنوات دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین به بیان نظرات، تجربیات، مشکلات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند و بر ادامه این نشست ها تأکید کردند.

 

هم انديشي معاونين آموزشي دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي ايلام هم انديشي معاونين آموزشي دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي ايلام هم انديشي معاونين آموزشي دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي ايلام