شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اختتامیه هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت برگزار شد

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عدالتی معاون دانشجویی، دکتر امامی پور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی، دبیران و اعضای انجمن های علمی و جمع زیادی از دانشجویان، صبح امروز، در سالن آیت اله حیدری، برگزار گردید.

  در این مراسم، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با تشکر از زحمات مجموعه دست اندرکاران برگزاری هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت و با ابراز خرسندی از شور و شعف حاکم در بین دانشجویان فعال در این جشنواره، اظهار داشت: برای دانشگاه مأموریت های مختلفی تعریف شده است و اهتمام و موفقیت در یک مأموریت، به معنای کنار گذاشتن ماموریت های دیگر نیست و توجه به اینکه یکی از شعارهای اصلی دانشگاه، تحقق «دانشگاه پیشتاز» است، اهتمام ما بر  این است، که دانشگاه در تمامی مأموریت ها پیشتاز باشد.

 دکتر علی اکبری، تأکید کرد: برنامه های مختلفی که در دانشگاه انجام می گیرد، به سفارش و  خوشایند هیچ کس طراحی و تصویب نمی شوند، بلکه این برنامه ها در قالب مأموریت های مختلف دانشگاه و بر اساس برنامه استراتژیک اجرا می گردد و برای همین وقتی، که یک برنامه مثل هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در کانون توجه قرار گرفت، مجموعه مدیریت دانشگاه با تمام توان به حمایت از آن خواهد پرداخت.

   رئیس دانشگاه، تصریح کرد: دانشگاه، دبیرستانی بزرگ نیست، بلکه جایگاه افراد توانمند و موفق است و مدیریت دانشگاه موظف است شرایط را برای همه دانشجویان با سلایق مختلف و در تمام حوزه ها مهیا نماید، تا زمینه شکوفایی آنها فراهم گردد و در این راستا، نباید گروهی انتظار داشته باشد، برنامه های گروه های دیگر اجرا نشود و یا ضعیف اجرا گردد.

  دکتر علی اکبری، افزود: این خواسته، شعار یا اتفاق نیست، بلکه یک راهبرد اصلی در برنامه های دانشگاه است، برای اینکه ما می خواهیم، «دانشگاه تمام عیار» تشکیل شود.

    رئیس دانشگاه، با اشاره به فعالیت های سطح بالا و همراه با نشاط دانشجویان، در هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت، بیان داشت: همانطور که گفته شد، دانشگاه جایگاه افراد توانمند است و برای همین دانشجویان باید با کسب آموزش و مهارت های مختلف و تمرین مدیریت و خلاقیت، برای ورود به اجتماع آماده شوند، تا وقتی فارغ التحصیل گردیدند، سفیرانی شایسته برای دانشگاه در جامعه باشند و برگزاری این جشنواره و امثالهم در این راستاست.

   دکتر علی اکبری، تأکید کرد: ما به دانشجویان اعتماد داریم، قبولشان داریم و برای همین زمینه تمرین مدیریت، خلاقیت و کارگروهی را برای آنان فراهم می کنیم و البته انتظار داریم این عزیزان به رقابت روی بیاورند و در سطح ملی، عنوان های مناسبی کسب نمایند.

  رئیس دانشگاه، در پایان خواستار مشارکت دیگر دانشگاه های استان، اختصاص غرفه برای شعار سال و دعوت شرکت های دانش بنیان و مرتبط با جشنواره، برای سال های آتی گردید.

   در ابتدای این مراسم، دکتر امامی پور، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در مراسم، به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های علمی، شناسایی انجمن ها و د انشجویان ممتاز، انعکاس و انتقال تجربه ها و الگوهای موفق، تشویق دانشجویان به فعالیت مناسب با اولویت های کشور، زمینه سازی برای هم افزایی و مشارکت دانشجویان در انجمن های علمی و بستر سازی برای آشنایی دانشجویان با نهادها و سازمان های خارج دانشگاه، از جمله اهداف برگزای جشنواره حرکت است.

   مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ادامه به ویژگی های برجسته هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت پرداخت و اظهار کرد: ایجاد غرفه بین الملل، انتخاب غرفه برتر نمایشگاه از دیدگاه مخاطبان، جذب اسپانسر مالی خارج از دانشگاه و حضور موفق انجمن های علمی در حوزه علوم انسانی، از ویژگی های برجسته جشنواره امسال بود.

در پایان از برگزیدگان برتر جشنواره تقدیر بعمل آمد.

اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد اختتاميه هشتمين جشنواره درون دانشگاهي حرکت برگزار شد