شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بایدجایگاه برگزیده دانشگاه ایلام در بخش راهیان نور حفظ و تقویت شود

 

دکترعلی اکبری گفت: باید با مهیا کردن امکانات استان در بخش راهیان نور، و ساماندهی و بهسازی یادمان ها در رونق این امر فرهنگی در استان و کشور تلاش کنیم.

به گزارش ایلام رصد، "دکترمحمد علی اکبری" رئیس دانشگاه ایلام و قرارگاه راهیان نور دانشجویی ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی همه دانشگاه های استان در بحث راهیان نور دانشجویی اظهار داشت: دانشگاه ایلام سال گذشته توانست با مشارکت خوب و همکاری دلسوزانه عزیزان مقام برگزیده کشور را در اعزام راهیان نور دانشجویی کسب کند.

علی اکبری با بیان اینکه باید این جایگاه تقویت و حفظ شود، تصریح کرد: باید با مهیا کردن امکانات استان در بخش راهیان نور، و ساماندهی و بهسازی یادمان ها در رونق این امر فرهنگی در استان و کشور تلاش کنیم.

رئیس قرارگاه راهیان نور دانشجویی در ادامه گفت: یادمان ها و مناطق عملیاتی استان، باید با رسیدگی بیشتر از نظر تأسیساتی و زیرساختی مهیای برگزاری اردوهای کشوری شود.

وی لزوم پای کار آمدن مسئولین ارشد استان، در این بخش را ضروری دانست و گفت: اهتمام به بخش راهیان نور و یادمان های استانی با توجه به فراهم شدن ارتباطات بین المللی از طریق استان، بسیار می تواند در جذب توریسم و گردشگر خارجی مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه باید با داشتن چشم اندازی بلند مدت به این مقوله بیاندیشیم، اضافه کرد: مناطقی از استان که قابلیت یادمان دارد مورد توجه قرارداده و از هر ایده و فکری برای برجسته کردن ایثارگری ها و جان فشانی های مردم استان در دوران دفاع مقدس بهره گرفته شود.

دکتر علی اکبری گفت: دانشگاه ایلام با همکاری دیگر دانشگاه های استان، از هیچگونه تلاش و مجاهدتی در راستای برگزاری مناسب و قابل قبول این اردوها دریغ نخواهد کرد

بايدجايگاه برگزيده دانشگاه ايلام در بخش راهيان نور حفظ و تقويت شود