شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سخنرانی آیت اله دکتر احمد بهشتی در دانشگاه

     به گزارش خبرنگار روابط عمومی،  سخنرانی و  نشست  علمی آیت اله دکتر احمد بهشتی  استاد تمام دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور اساتید و دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام و مراکز آموزش عالی استان برگزار گردید.

آیت اله دکتر احمد بهشتی، عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از حضور در استان ایلام و دانشگاه ایلام و تبریک ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنا به تأکید قرآن کریم  حکومت هایی که به ظلم و جور بپردازند، مورد غضب قرار می گیرند و طبق سنت خداوند از بین می روند و سقوط حکومت پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهور اسلامی را در این راستا باید ارزیابی کرد. حکومت پهلوی، اسلام و  باورهای  اسلامی را کنار زد و به جای آن فرهنگ تهی غربگرا را حاکم کرد. دکتر بهشتی  افزود:  در زمینه سیاست خارجه حکومت پهلوی  به عنوان تبعه و برده آمریکا سرمایه های مادی و معنوی ایران را خرج کرد و برای همین تمام مردم ایران از حکومت ناراضی شدند و از نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)حمایت کردند که جمع بین سه عنصر رهبری الهی امام (ره)، حمایت مردمی و الطاف الهی سرانجام در 22 بهمن سال 57 به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

استاد تمام دانشگاه تهران افزود: حوزه های مختلف علوم اسلامی، دارای زمینه های متنوع و گسترده ای برای تحقیق است و دانشجویان باید با نیازسنجی جامعه اسلامی،  موضوعات جدید و متنوع را انتخاب نموده و تحقیق نمایند، تا حکومت اسلامی  بتواند با استفاده از نتایج این تحقیقات، اهداف خود را پیش ببرد.

آیت اله دکتر احمد بهشتی بیان داشت: نکته مهم دیگر در جامعه اسلامی فضای سایبری است که دانشجویان و  اساتید باید در این حوزه،  حضور گسترده ای به هم رسانند تا بتوانیم علاوه بر اینکه در برابر تهدیدها مقاومت  نماییم ،  علاوه بر آن فرصت های تازه ای را خلق نموده و در جهت تحقق اهداف خود از این حوزه استفاده نمائیم.

سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه