شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرایط انتخاب دانشجوی نمونه سال 95-94 در بیست و چهارمین جشنواره دانشجویی

دکتر آرش فاضلی، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی، شرایط و نحوه انتخاب دانشجوی نمونه را در بیست و چهارمین جشنواره دانشجویی تشریح نمود.

دکتر فاضلی با بیان اینکه  وزارت علوم تحقیقات و فناوری هر ساله جهت تشویق و پایبندی دانشجویان به ارزش های اخلاقی و اسلامی اقدام به معرفی دانشجویان نمونه می نماید افزود دانشجویان علاوه بر آموزش و پژوهش در زمینه های فرهنگی، شادابی اجتماعی ، وزرشی و نوآوری بایدازاین شرایط برخوردار باشند. لذا از دانشجویان واجد شرایط تقاضا می شود حداکثر تا تاریخ 2/11/94 با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir  ضمن مطالعه دقیق آیین نامه ثبت نام نمایند.

مدیر دانشجویی افزود:دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف  کارشناسی  با حداقل معدل 16 با بیش از 4 نیم سال تحصیل، کارشناسی ارشد  با حداقل معدل 17 و دو نیم سال تحصیل و دکتری تخصصی با حداقل معدل 17 پس از آزمون جامع می توانند در این جشنواره شرکت نموده که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آیین نامه انتخاب دانشجوی نمونه سال 94 مراجعه نمایند.

وی همچنین افزود: دانشجویان متقاضی بایستی ضمن ثبت نام در سامانه مذکور تمام مستندات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی خود را حداکثر تا دوم بهمن ماه 94  به روسای دانشکده های خود تحویل نمایند تا مدارک ارسال شده، توسط کمیته های علمی ،آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بررسی و در اوایل اسفند ماه نفرات برتر دانشگاه معرفی شده و برگزیدگان دانشگاه به دبیرخانه مرکزی جشنواره در سازمان امور دانشجویان معرفی شوند.

 شرايط انتخاب دانشجوي نمونه سال 95-94 در بيست و چهارمين جشنواره دانشجويي