شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی ما بین دانشگاه ایلام و شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در حاشیه مراسم افتتاح سیمولاتور، دستگاه شبیه سازی سیستم های قدرت و آزمایشگاه شبکه های هوشمند توزیع برق  در دانشگاه ایلام تفاهم نامه همکاری به امضاء دکتر محمد علی‌اکبری، رییس دانشگاه ایلام و مهندس هادی شیرخانی ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام رسید این سند همکاری به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی، رفع مشکلات صنایع و سازمان‌ها در کشور و پاسخگویی به مهمترین ضرورت‌های جامعه اسلامی ایران، لازم است بین دانشگاه و سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان کانون کسب خودکفایی و مبدأ تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد. در سایه این ارتباط می‌توان با استفاده از مشارکت دانشمندان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز علمی و صنعتی موجبات ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور را فراهم نمود. با توجه به اهداف فوق، این تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه ایلام و شرکت توزیع نیروی برق  استان ایلام منعقد گردید.

مدت این تفاهم نامه از زمان امضاء برای 4 سال تعیین شده و  موضوعاتی چون همکاری‌های پژوهشی وآموزشی در تعهدات دو طرف مورد تأیید قرار گرفته شد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه با حضور مهندس رضایی، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر به امضاء رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاري‌هاي علمي، پژوهشي و آموزشي ما بين دانشگاه ايلام و شرکت توزيع نيروي برق  استان ايلام انعقاد تفاهم نامه همکاري‌هاي علمي، پژوهشي و آموزشي ما بين دانشگاه ايلام و شرکت توزيع نيروي برق  استان ايلام