شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تمدید مهلت سوگواره فرهنگی و هنری اربعین تا 20 اسفند

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سوگواره فرهنگی و هنری اربعین با موضوعات عکس، دل‌نوشته، خاطره و شعر از پیاده‌روی تا زیارت حرم حسینی(ع) بیست و سوم فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیستم اسفند ماه سال جاری آخرین مهلت آثار به دبیرخانه این سوگواره است، افزود: سوگواره فرهنگی و هنری اربعین به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد که شرکت برای عموم در این سوگواره آزاد اعلام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام اضافه کرد: بیش از 5 هزار پوستر این سوگواره در مرز بین‌المللی مهران و شلمچه توزیع شده و تاکنون 120 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دکترشیرخانی با اشاره به اینکه در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی استان که متشکل از معاونان فرهنگی دانشگاه‌هاست مصوب شده برنامه‌های مشترکی برای دهه فجر در دانشگاه‌ها برگزار شود عنوان کرد: هر دانشگاه برنامه‌های خاص خود را دارد ولی برنامه‌هایی نیز به صورت مشترک بین دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام به صورت مشترک در این دانشگاه برگزار خواهد شد که البته در مراسم راهپیمایی 22 بهمن همه دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با بیان اینکه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برجام نیز اجرایی و تحریم‌های ظالمانه شکسته شد گفت: کارگاه آموزشی با موضوع نقش همدلی و همزبانی در استمرار انقلاب اسلامی ویژه کارکنان دانشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر شیرخانی به برگزاری کارگاه آموزشی نهضت علمی و انقلاب اسلامی ویژه اساتید اشاره و بیان کرد: کارگاه آموزشی زنان و تحکیم بنیان خانواده با نگاهی به سبک زندگی ایرانی اسلامی نیر در دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس و پوستر از توانمندی‌های ایران و روزشمار انقلاتب اسلامی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام برای بزرگداشت دهه فجر است تاکید کرد: مسابقه پیامکی با موضوع الهام‌بخشی از صدور انقلاب اسلامی از کتاب «امنیت و قدرت منطقه‌ای ایران» برگزار خواهد شد.

تمديد مهلت سوگواره فرهنگي و هنري اربعين تا 20 اسفند