شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رییس دانشگاه ایلام: دینداری و عقلانیت دو ثمره‌ی بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان ایلام با حضور رؤسا و مسئولین دانشگاه ها و مسئولین نهاد رهبری مراکز آموزش عالی در دانشگاه ایلام برگزار شد

دکتر محمد علی‌اکبری، رییس دانشگاه ایلام در کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان ایلام بیان داشت: از جامعه دانشگاهی و فرهیخته استان انتظار می رود برنامه های دهه فجر را با رویکردهای جدید و بروز اجرا کنند و به این منظور تشکیل اتاق های فکر ضروری است.
وی با بیان اینکه دهه فجر یک نقطه عطف در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است زیرا مسیر حرکت نظام به سمت دینداری و عقلانیت تغییر کرد، اظهار نمود: اکنون زمان آن است که در خصوص مسیر حرکت آینده کشور برنامه ریزی کنیم.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: جامعه دانشگاهی استان از انسجام بسیار خوبی برخوردار است و می توان با مشارکت و هم افزایی مجموعه دانشگاهی استان برنامه های وزین و مناسبی به صورت مشترک در ایام دهه فجر برگزار کرد.
علی اکبری افزود: باید با مشارکت تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان، برنامه مشترک و وزین جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در شان دهه فجر و دانشگاه های استان باشد، با حضور چهره های ملی و استانی برگزار شود.
رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه سهم استان ایلام از کاروان های دانشجویی راهیان نور متناسب با نقش این استان در هشت سال جنگ تحمیلی نیست، گفت: همه باید تلاش کنند همانگونه که در بحث اربعین ایلام، به دروازه عتبات عالیات تبدیل شده است، در زمینه راهیان نور نیز جایگاه استان تثبیت شود.
علی اکبری افزود: مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار برجسته ای داشتند و یادمان ها و مناطق عملیاتی بسیاری مانند کله قندی، شرهانی، چنگوله و میمک وجود دارد که نباید به فراموشی سپرده شوند.
وی اظهار کرد: لازمه افزایش سهم استان از اردوهای راهیان نور این است که مسوولان استان در زمینه فراهم کردن زیرساخت ها و زمینه های حضور راهیان نور در استان اهتمام داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا غیاثی، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام نیز در این نشست گفت: اجرای برنامه های دهه فجر باید از قالب سنتی و کلیشه ای خارج شده و وارد عرصه های رسانه های مجازی و صوتی تصویری شود.
دکتر غیاثی افزود: دهه فجر شکرانه نعمت خداوند در اعطای انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی به ملت ایران است و این شکرانه باید به گونه ای برگزار شود که حق مطلب ادا شود.

رييس دانشگاه ايلام: دينداري و عقلانيت دو ثمره‌ي بزرگ انقلاب اسلامي است رييس دانشگاه ايلام: دينداري و عقلانيت دو ثمره‌ي بزرگ انقلاب اسلامي است رييس دانشگاه ايلام: دينداري و عقلانيت دو ثمره‌ي بزرگ انقلاب اسلامي است رييس دانشگاه ايلام: دينداري و عقلانيت دو ثمره‌ي بزرگ انقلاب اسلامي است