شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با حکم وزیر محترم علوم، عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری استان منصوب شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر کامران طاهرپور، عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام را به عنوان سرپرت پارک علم و فناوری استان منصوب نمود.

در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر طاهر پور آمده است :

 انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی پارک علم و فناوری ایلام را بر پایه قوانین ، سیاست ها و در چارچوب برنامه ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید .

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی و راهبردی دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران ، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی ، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید

همچنین وزیر محترم علوم در نامه جداگانه ای ازخدمات دکتر سجادی فر، سرپرست سابق پارک علم و فناوری ایلام در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر طاهرپور دارای مدرک دکتری علوم دامی از دانشگاه تهران بوده و به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم دامی در سال های 1390و 1392 برگزیده و همچنین استادیار این گروه آموزشی است. بیش از 80 مقاله علمی وی در مجلات isi، علمی پژوهشی و همایش های ملی و بین المللی به چاپ رسیده، دکتر طاهرپور عضو انجمن علوم دامی ایران بوده و پیش از این 2 دوره مدیر گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی، مدیر دانشجویی و سرپرست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام بوده است.

روابط عمومی دانشگاه ایلام برای ایشان آرزوی موفقیت می نماید.

با حکم وزير محترم علوم، عضو هيأت علمي دانشگاه ايلام به عنوان سرپرست پارک علم و فناوري استان منصوب شد