شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

همدلی دولت و ملت زمینه ساز جهش علمی کشور است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی در گفتگو آقای دکتر محمد علی اکبری ریاست محترم دانشگاه با خبرگزاری ایرنا مطرح شد:

همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز جهش علمی کشور و رشد و توسعه همه جانبه است.

محمد علی اکبری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در سال 94 بنام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: این شعار زمینه اعتماد بیشتر بین مردم ایران اسلامی و خادمان آنها را فراهم می کند.
وی با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، باید تمام توان دانشگاه ها و دانشگاهیان برای جهش علمی کشور بکار گرفته شود، افزود: دانشگاه های سراسر کشور باید خود را مخاطب آرمان جهش علمی و فناوری مورد نظر مقام معظم رهبری بدانند.
رییس دانشگاه ایلام با اشاره به پیشرفت های کشور در همه زمینه ها و اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی، جهش علمی کشور را از منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبات اصلی مردم عنوان کرد.
علی اکبری با تاکید بر اینکه آرمان های مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران باید مورد توجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد که شعار سال 94 زمینه ساز تحقق مطالبات رهبری و مردم باشد.
وی تاکید کرد: ضرورت نقش آفرینی دانشگاه ها در همه عرصه ها بخصوص در تحقق جهش علمی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در سال جدید بارز و مشهود است.
علی اکبری با بیان اینکه دانشگاه ایلام بعنوان دانشگاه محوری در این استان، خود را به تلاش در جهت تحقق جهش علمی کشور ملزم می داند، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی دولت و ملت زمینه تحقق این خواست رهبری و ملت فراهم شود.

همدلي دولت و ملت زمينه ساز جهش علمي کشور است