شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه در بین برترین های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی » در جلسه ای با حضور آقای کاکایی جانشین امور استانهای این جشنواره، حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام، دکتر بگ محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر ملکی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام و آقای اسلامی دبیر استانی این جشنواره از دانشگاه ایلام به عنوان برترین دانشگاه کشور در اکران سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تجلیل شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام هاشمی ضمن عرض خیرمقدم به آقای کاکایی و اسلامی به اهمیت برگزاری جشنواره مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره مقاومت یکی از بهترین و با کیفیت ترین جشنواره ها در سطح کشور می باشد. معاون نهاد مقام معظم رهبری تصریح کرد: اینکه این جشنواره در 8 کشور برگزار می شود دلیلی خوب و مبرهن برای اثبات حقانیت این جشنواره و همچنین نفوذ جبهه مقاومت و تاثیرگذاری آن در سایر ملل است.

دکتر بگ محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تقدیر از برگزاری این جشنواره مهم بین المللی اظهار داشت: دانشگاه ایلام هم به همت بسیج دانشجویی فیلم های برگزیده این جشنواره را از جمله فیلم های"تنهای تنهای تنها، چ، معراجی ها، خاک و مرجان و تحریم بی اثر" را در 10 خوابگاه دانشجویی اکران کرد که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شدیم، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خواستار گسترش هرچه بیشتر این جشنواره مردمی در سایر کشورها و کشاندن آن به زندگی مردم شد.

در ادامه این مراسم آقای اسلامی دبیر استان ایلام در جشنواره مقاومت با اشاره به اهمیت سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: این جشنواره در استان ایلام به صورت جدی پیگیری شد و دانشگاه ایلام با همکاری فراوانی که با این جشنواره داشت توانست به این مهم دست پیدا کند.

در پایان آقای عبدالستار کاکایی، انتخاب دانشگاه ایلام را از بین 2700 نقطه اکران فیلم های جشنواره مقاومت به استان ایلام تبریک گفت و افزود: در سیاستگذاری این دوره از جشنواره بسیج هنرمندان، بسیج طلاب و بسیج دانشجویی هدفگذاری شده بود و از این سه قشر خواسته شد که در اکران فیلم های مقاومت به کمک دبیرخانه این جشنواره بیایند.

آقای کاکایی خاطرنشان کرد: این جشنواره در 2700 نقطه از کشور و 8 کشور بین المللی اکران شد و در جلسات دبیرخانه مقرر گردید که یک دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر در سطح کشور انتخاب شود که با جلسات متعدد شورای برگزاری این جشنواره دانشگاه ایلام به این مهم دست یافت.

ایشان ابراز امیدواری کرد که استان ایلام در چهاردهمین جشنوراه بین المللی فیلم مقاومت با ارائه آثار با کیفیت و تاثیرگذار به عنوان یکی از استان های برتر در جشنواره معرفی شود.

در پایان این جلسه با لوح تقدیر از آقای میلاد کاووسی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام تجلیل بعمل آمد.

  دانشگاه در بين برترين هاي سيزدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت   دانشگاه در بين برترين هاي سيزدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت