شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مسابقات فوتسال دانشجویان منطقه 8 در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال دانشجویان پسردانشگاه های منطقه هشت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز ساعت 10 صبح در سالن شهدای دانشگاه ایلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین هاشمی معاون محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای دکتر کرمشاهی معاون محترم دانشجویی، آقای دکتر رضازاده مدیر حوزه ریاست ، خانم دکتر صالحی پور مدیر تربیت بدنی، رؤسای دانشکده ها و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

آقای دکتر کرمشاهی، درابتدای این مراسم با خیر مقدم به حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و تمام میهمانان عزیز در سخنانی اظهار داشت: ورزش زمانی می تواند کارایی داشته باشد که  عقل و  جسم را موازی با هم تقویت کند. و شما دانشجویان عزیز می توانید در کنار کسب علم و دانش، ورزش را در اولویت برنامه های خود قرار دهید زیرا انبیاء و  اولیاء ما همیشه کسب علم، دانش و ورزش را برای همه انسان ها سود مند دانسته اند.

سپس حجت الاسلام هاشمی، معاون نهاد رهبری با تبریک فرا رسیدن آغاز سال نو، اظهار داشت: امیرالمومنین علی ( ع) می فرمایند: قو علی خدمتک جوارحی و خداوند در قرآن کریم می فرمایند: اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بنابراین به همه ی ما توصیه شده است که سلامت خود را تا جایی که می توانیم حفظ کنیم و یکی از راه های رسیدن به سلامت، ورزش است.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه ایلام گفت: اگر ما عزت، سلامت، نشاط و پویایی را طلب می کنیم باید با تحرک و حفظ کرامات انسانی که یکی از راه های آن تحقق ورزش است، به موفقیت دست یابیم حجت الاسلام هاشمی افزود: تمام آیات و روایات اسلامی مسلمانان را بر لزوم تحرک ، نشاط و سلامتی امر کرده اند و از سستی، کاهلی و تنبلی برحذر داشته اند، لذا باید سعی کنیم در این عرصه به باور برسیم. 

شایان ذکر است مراسم قرعه کشی این مسابقات شب گذشته در سالن فرزانگان دانشگاه ایلام برگزار شد و زمان برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان منطقه 8 در ایلام از 22 تا 27 اسفندماه جاری می باشد.

 

مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام آغاز شد