شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

همایش دانشجویی، استانی زمین سبز به کار خود پایان داد

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی » اولین همایش استانی زمین سبز با همت دانشجویان دانشگاه با سه محور مقاله، ایده و عکس به کار خود پایان داد.

در این همایش آقای دکتر بگ محمدی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم به میهمانان و دانشجویان اظهار داشت: امروز خوشحالیم که دانشجویان عزیز دانشگاه ایلام با تلاش و علاقه خود همایشی را در سطح استان برگزار کرده اند که تمام فعالیت های آن را خود دانشجویان با علاقه انجام داده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه بیان داشت: ارسال آثار به دبیرخانه همایش سرزمین سبز از 15 بهمن 1393 آغاز شد و تمام آثار توسط اساتید محترم دانشکده کشاورزی داوری و نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دیگری از این همایش آقای دکتر میرزایی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی با تشکر از توجه جامعه دانشگاهی به محیط زیست و مانده های طبیعت افزود: که ما به عنوان دانشجو یا استاد در رشته های مرتبط با محیط زیست و کشاورزی باید نماد حفاظت از منابع طبیعی و جنگل باشیم.

 وی با بیان اینکه تخریب فزآینده منابع طبیعی و محیط ‌زیست به‌عنوان مهم‌ترین معضل جهانی در سال های اخیر مطرح است، تصریح کرد: پیامدهای این بحران که ناشی از فعالیت‌های نادرست انسانی به‌ویژه در نیم‌ قرن اخیر بوده و بسیاری از نظام‌های طبیعی را که حاصل میلیون‌ها سال توازن و تکامل هستند، در معرض انواع مخاطرات قرار داده‌اند که نابودی جنگل‌ها از مصادیق این بحران است.

شایان ذکر است که خانم فهیمه سرلک نفر اول بخش مقاله با ارائه مقاله خود برای حاضران به سوالات آنها نیز پاسخ داد و این همایش با معرفی نفرات برتر در سه محور مقاله، ایده و عکس به کار خود پایان داد.

بخش مقاله:

نفر اول : خانم فهیمه سرلک  با مقاله اثر برخی تیمارهای پس از برداشت  بر ماندگاری قارچ تکمه ای

نفر دوم: خانم فاطمه هاشمی با مقاله بررسی تاثیر نانو اکسید روی عملکرد و اجزای عملکرد گندم 

نفر سوم: خانم فائزه شه دوست فر با مقاله نانو کودها و تاثیرات مثبت و منفی آن بر محصولات کشاورزی

بخش ایده :

ایده خانم فائزه شه دوست فر بعنوان ایده برتر مورد تقدیر قرار گرفت

بخش عکس:

عکس آقای عبداله جانی بعنوان عکس برتر این همایش معرفی شد.

همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد