شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم آغاز بکار پروژه های عمرانی دانشگاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مراسم آغاز بکار پروژه‌های عمرانی دانشگاه با حضور آقای مهندس مروارید، استاندار محترم ایلام و معاونین ایشان، آقای عمران علی محمدی، نماینده محترم مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر علی‌اکبری، رئیس محترم دانشگاه ایلام، رؤسای دانشگاه‌ها و  اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ایلام برگزار شد.

 

رییس دانشگاه ایلام: آموزش، پژوهش، فرهنگ و فضای فیزیکی دانشگاه باید به صورت متوازن و همه جانبه توسعه پیدا کند.

رییس دانشگاه ایلام در ابتدای این مراسم گفت: آموزش، پژوهش، فرهنگ و فضای فیزیکی دانشگاه باید به صورت متوازن و همه جانبه توسعه پیدا کند. به همین منظور و با کمک و مساعدت استاندار ایلام، عملیات اجرایی دو پروژه مهم شامل فاز اول توسعه و تکمیل تاسیسات زیربنایی (راه‌های دسترسی) و توسعه دانشکده علوم انسانی در این دانشگاه آغاز شده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر سه دانشکده الهیات، علوم پایه و ادبیات و علوم انسانی در یک مکان قرار گرفته است و تلاش می‌شود فضای فیزیکی مناسب برای هر کدام از این دانشکده‌ها به صورت جداگانه احداث شود.
وی اظهار کرد: برای احداث دانشکده جدید با شش هزار مترمربع مساحت بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با تکمیل آن، مجموعه فضاهای کاربردی دانشگاه افزایش خواهد یافت.
دکتر علی‌اکبری گفت: برای اجرای فاز اول توسعه و تکمیل راه‌های دسترسی دانشگاه نیز به طول 5/5 کیلومتر، 31 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. احداث این مجموعه راه‌ها در چهار مسیر اصلی، ارتباطات مناسب و آسانی را برای تردد دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی در محوطه دانشگاه ایجاد می‌کند.

استاندار ایلام: دانشگاه ایلام در همه زمینه‌ها راه خود را پیدا کرده است

مهندس محمدرضا مروارید، استاندار ایلام سخنان خود را در مراسم آغاز بکار پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام با این جمله شروع کرد: این دانشگاه همانطور که قطب علمی و فنی استان است، باید از نظر فضا و محیط دانشگاهی نیز به قطب استان تبدیل شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه ایلام در همه زمینه‌ها راه خود را پیدا کرده است، ادامه داد: خوشبختانه توسعه و پیشرفت دانشگاه در دوره مدیریت کنونی شتاب بیشتری پیدا کرده است. و آمادگی لازم برای کمک به بهبود وضعیت فضای فیزیکی و محوطه اطراف مجموعه دانشگاه‌های استان از طریق اعتبارهای استانی وجود دارد.
مروارید افزود: باید مشکل زمین مورد نیاز دانشگاه‌های استان برای انجام طرح‌های عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و آموزشی با همکاری تمام دانشگاه‌ها حل شود.
وی با بیان اینکه احداث پارک خطی در دو طرف جاده منتهی به مجموعه دانشگاه‌های ایلام در بلوار پژوهش در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: ساماندهی این مسیر با توجه به موقعیت و چشم انداز بسیار خوب علاوه بر استفاده دانشجویان به محلی برای جلب گردشگران نیز تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی: پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه با مساعدت مسوولان استان تکمیل شده و به نتیجه برسد.

عمران علی‌محمدی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های نیمه تمام و بر زمین ماند? دانشگاه با کمک و مساعدت مسئولان استان تکمیل شده و به نتیجه برسد.
عمران علی محمدی گفت: با پیگیری استاندار و معاونان وی اعتبارات مناسبی برای تکمیل طرح‌ها و توسعه دانشگاه در نظر گرفته شده است.

د نیاز دانشگاه‌های استان برای انجام طرح‌های عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و آموزشی با همکاری تمام دانشگاه‌ها حل شود.
وی با بیان اینکه احداث پارک خطی در دو طرف جاده منتهی به مجموعه دانشگاه‌های ایلام در بلوار پژوهش در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: ساماندهی این مسیر با توجه به موقعیت و چشم انداز بسیار خوب علاوه بر استفاده دانشجویان به محلی برای جلب گردشگران نیز تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشگاه باید در تمامی زمینه ها روند پیشرفت و توسعه را دنبال کند و روزی برسد که حتی یک مترمربع فضای بیابانی و راکد در دانشگاه وجود نداشته باشد.

مراسم آغاز بکار پروژه هاي عمراني دانشگاه برگزار شد مراسم آغاز بکار پروژه هاي عمراني دانشگاه برگزار شد مراسم آغاز بکار پروژه هاي عمراني دانشگاه برگزار شد