شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه در افتتاح پروژه¬های هفته دولت

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در چهارمین روز هفته دولت پروژه واریانت و پل «زرانگوش» در شهرستان دره‌شهر با حضور هیئت رئیسه ، برخی مدیران و اعضای هیأت علمی داشگاه ایلام در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این برنامه که با حضور حضور هیئت رئیسه،استاندار محترم ایلام، معاونین و فرمانداران دره شهر و بدره برگزار شد آقای دکتر محمد علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام در سخنانی بیان داشت دولت تدبیر و امید علاوه بر نظارت قانونی از افتخارات خود می داند که نظارت جامعه علمی را نیز با خود داشته باشد.

رئیس دانشگاه ایلام افزود: بنده و همکارانم امروز به نمایندگی از جامعه علمی در این مراسم حضور پیدا کرده ایم تا به تیم دولت در استان ایلام و تمام کسانی که برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند "خسته نباشید " بگوئیم.

هدف از اجرای این طرح رفع نقاط حادثه‌خیز، کاهش تصادفات جاده‌ای، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه است که با 250 هزار مترمکعب خاک‌برداری ، 265 هزار متر خاک‌ریزی، ساخت چهار دستگاه پل و طی مدت 12 ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

حضور هيأت رئيسه و مديران دانشگاه در افتتاح پروژه¬هاي هفته دولت حضور هيأت رئيسه و مديران دانشگاه در افتتاح پروژه¬هاي هفته دولت حضور هيأت رئيسه و مديران دانشگاه در افتتاح پروژه¬هاي هفته دولت