شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید هیئت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام از سد و نیروگاه برق‌آبی سیمره

روابط عمومی: به مناسبت هفته دولت، هیئت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام طی بازدید از سد و نیروگاه برق‌آبی سیمره مورد استقبال آقای مرادحاصلی، فرماندار بدره و آقای مهندس صادقی، مدیر بهره‌برداری سد قرار گرفتند.

در این بازدید ابتدا مهندس صادقی ضمن پخش فیلم طراحی و ساخت پروژه، به ارائه توضیحات مفیدی پرداخت و پس از آن دکتر علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام، ضمن تبریک میلاد مسعود امام رضا (علیه السلام)، تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مایه افتخار و خرسندی است که در یکی از روزهای هفته دولت برای عرض خدا قوت به دیدار خادمان مردم برسیم.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه آمده‌ایم تا در جریان زحمات شما عزیزان قرار بگیریم، افزود: هر شخصی که در فرایند ساخت و فعالیت سد و نیروگاه سیمره قرار گیرد بدون شک مانند اینجانب از این اتفاق مثبت و باشکوه در این نقطه از ایران اسلامی و ایلام به هیجان خواهد امد. ایشان افزود: هنوز فاصله زیادی تا هویدا شدن آثار مثبت سد سیمره برای کل جامعه، استان ایلام و منطقه باقی مانده و به یقین، در بلند مدت آثار این طرح بگونه‌ای نمایان خواهد شد که چه بسا منطقه را به عنوان یکی از مناطق نمون? کشور معرفی نماید.

دکتر علی‌اکبری با بیان اینکه ما خرسندیم که به نمایندگی از جامعه علمی از نزدیک شاهد زحمات مجموعه سد و نیروگاه سیمره هستیم، اظهار داشت: انتخاب امروز در هفته دولت برای بازدید از منطقه آگاهانه بوده چونکه جامعه دانشگاهی ضمن انجام فعالیت خود در تربیت نیرو در بخش‌های آموزشی و پژوهشی، در بخش اجرا هم  هم‌قدم با دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

رئیس دانشگاه ایلام در پایان با بیان اینکه روز خوبی برای همه ما رقم خورد و مطمئن هستم در افق فکری همکاران اینجانب، شهرستان بدره و سد و نیروگاه سیمره جایگاه خاصی خواهند داشت، گفت: دانشگاه ایلام از امکانات آموزشی، پژوهشی، کارگاهی و آزمایشگاهی قابل اعتنایی برخوردار است و ظرفیت خود را در همکاری با فرمانداری تازه تأسیسِ بدره و انجام فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی با مدیریت سد و نیروگاه سیمره به کار خواهد گرفت تا در برنامه‌های مشترک، دین خود را نسبت به جامعه ادا نماید. پس از ایشان، برخی از اعضای هیأت به طرح سؤالات خود پرداختند. 

 

در انتها، آقای مرادحاصلی، فرماندار بدره از طرح‌های مطالعاتی مرتبط با سد سیمره در بخش‌های کشاورزی، آبخیزداری و شیلات در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: از دانشگاه ایلام به عنوان مرجع علمی استان می خواهیم با توجه به اعتبار مناسب در نظر گرفته در این بخش، مدیریت شهرستان بدره را یاری نمایند تا بتوان از ظرفیت بالای دانشگاه ایلام در توسعه استان و شهرستان استفاده برد.

بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره بازديد هيئت رئيسه و اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام از سد و نيروگاه برق‌آبي سيمره