شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حکم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست گروه آموزشی مکانیک بیو سیستم

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمد علی اکبری رییس محترم دانشگاه،  دکتر  علی دانشفر، عضو هیأت علمی دانشکده علوم پایه به مدت دو سال به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر بهرام قمری عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی نیز به مدت دو سـال به عنوان سرپرست گروه آموزشی مکانیک بیو سیستم منصوب شدند.

روابط عمومی دانشگاه برای این عزیزان آرزوی موفقیت می نماید.

متن حکم دکتر علی اکبری رییس محترم دانشگاه،  به دکتر دانشفر به این شرح است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر  علی دانشفر

عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم پایه

 با احترام، پیرو حکم شماره 36584/1-ص مورخ 26/05/1393 و با نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت­‌های آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال از تاریخ مذکور به عنوان «معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی» منصوب می­‌شویدامید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی و اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم در ارتقاء سطح کیفی خدمات حوزه‌ی آموزشی و تحصیلات تکمیلی بکوشید و  با توجه به «جهت‌گیری‌ها و اهداف کلّیِِ» ابلاغی، همّت خویش را در تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌گرایی، خلاقیت و کارآفرینی به کار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام وظایف محوله خواستارم.

در حکم دکتر علی اکبری رییس محترم دانشگاه، به دکتر قمری آمده است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهرام قمری

عضو محترم هیأت علمی دانشکده کشاورزی

  با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ مسئولیت­‌های آموزشی و پژوهشی به عنوان «سرپرست گروه آموزشی مکانیک بیو سیستم» منصوب می­‌شویدامید است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مدیریت علمی و اخلاق حرفه‌ای و همفکری با همکاران محترم در ارتقاء سطح کیفی خدمات گروه کامیاب باشید و  با توجه به «جهت‌گیری‌ها و اهداف کلّیِِ» ابلاغی، همّت خویش را در تحقق رسالت دانشگاه در پیشتازی، قانون‌مداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق‌گرایی، خلاقیت و کارآفرینی بکار گیرید. از درگاه ایزد منّان توفیق روزافزونتان را در انجام وظایف محوله خواستارم.

حکم معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي و سرپرست گروه آموزشي مکانيک بيو سيستم