شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه و هیأت همراه از شهرستان مهران در راستای حضور فعال و مؤثر دانشگاه ایلام در ایام اربعین

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی اکبری، رییس محترم دانشگاه ایلام از مراکز خدماتی، رفاهی و  فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین بازدید نمود.

رییس دانشگاه ایلام با تأکید بر حضور فعال و مؤثر جامعه دانشگاهی استان به ویژه دانشگاه ایلام در همایش بزرگ اربعین حسینی، خواستار اجرای فعالیت های فرهنگی و خدماتی مناسب در این ایام شد.

شایان ذکر است در این بازدید آقای دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای دکتر احمد ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، آقای دکتر رضارضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، آقای دکتر ولدی مشاور عمرانی رییس، آقای مهندس علی اصغر بگ محمدی مدیر دفتر طرح های عمرانی و آقای فرهاد فتاحی رئیس اداره روابط عمومی نیز حضور داشتند.

بازديد رئيس دانشگاه و هيأت همراه از شهرستان مهران در راستاي حضور فعال و مؤثر دانشگاه ايلام در ايام اربعين بازديد رئيس دانشگاه و هيأت همراه از شهرستان مهران در راستاي حضور فعال و مؤثر دانشگاه ايلام در ايام اربعين بازديد رئيس دانشگاه و هيأت همراه از شهرستان مهران در راستاي حضور فعال و مؤثر دانشگاه ايلام در ايام اربعين