شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ارسال 70 مقاله به دبیرخانه‌ی همایش ملی گفتمان اعتدال/ اعتدال‌گرایی هوشمندانه‌ترین راهبرد هدایت یک جامعه‌ی متکثر است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس محترم دانشگاه ایلام  در سخنانی اظهارداشت: تاکنون حدود 70 مقاله درزمینه‌های مختلف همایش توسط چهره‌های علمی و شخصیت‌های دانشگاهی به دبیرخانه ارسال‌شده که اکنون در مرحله‌ی داوری هستند.

وی با مناسب ارزیابی کردن فرایند اطلاع‌رسانی و حضور نویسندگانی از سراسر کشور، افزود : با اینکه مهلت ارسال آثار تا 15 مهرماه بوده است ولی مقالاتی که تا پایان آبان ماه به دبیرخانه ارسال شوند نیز داوری خواهند شد.

رئیس دانشگاه ایلام ضمن اشاره به وجود هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف استان تأکید کرد: استاندار ایلام به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری حمایت خوب و چشمگیری از برگزاری این همایش به عمل‌آورده‌اند.

دبیر همایش ملی گفتمان اعتدال خاطرنشان کرد: برای برگزاری مناسب و شایسته‌ی همایشی درخور گفتمان اعتدال برنامه‌ریزهای لازم صورت گرفته و مقدمات کار فراهم‌شده است.

علی‌اکبری تصریح کرد: تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌خوبی نشان داده که افراط‌گرایی و خشونت مهم‌ترین تهدیدی است که صلح و امنیت جهانی را در مخاطره قرار داده است و امروز بیش از گذشته ضرورت دارد تا دانشگاه‌ها و دانشمندان در رشته‌های مختلف علمی در جهات تبیین گفتمان اعتدال و مقابله با خشونت قدم بردارند.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه و هرگاه که افراطی‌گرایی میدان‌دار شده برای کشور هزینه ایجادشده است، ایلام تأکید کرد: هنر ایرانیان در احترام به این تنوع و پاسداشت آن و تبدیل آن به ثروت و قدرت مثال‌زدنی است .

دبیر همایش ملی گفتمان اعتدال ادامه داد: افراط محکوم‌ به شکست و اعتدال پادزهر افراط‌گرایی و راهکار عبور از آن است زیرا تنوع اندیشه‌ها به تدبیر منجر می‌شود و برای هدایت یک جامعه‌ی متکثر اعتدال هوشمندانه‌ترین راهکار خواهد بود.

ارسال 70 مقاله به دبيرخانه‌ي همايش ملي گفتمان اعتدال/ اعتدال‌گرايي هوشمندانه‌ترين راهبرد هدايت يک جامعه‌ي متکثر است