شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی اکبری : برای خدمت به سیل زدگان آماده ایم

به گزارش روابط عمومی، بر اثر بارش شدید باران طی روزهای گذشته در شهر ایلام ،سیلاب شدیدازارتفاعات مجاور دانشگاه ایلام خساراتی به این دانشگاه واردنمود، که مسئولین دانشگاه با تلاش وپیگیری های مستمردر حال  رفع این خسارات بخصوص لوله های انتقال آب هستند.

دکتر علی اکبری : برای خدمت به سیل زدگان آماده ایم

دکتر محمد علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام در جلسه ستاد بحران و شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه دانشگاه ایلام مانند سایر نقاط این استان از صدمات ناشی از سیل مصون نمانده است، اظهار داشت: با توجه به مجاور بودن این مرکز به کوهستان، سیلاب این مناطق در دانشگاه ایلام تجمع یافت به گونه ای که در برخی نقاط حجم مواد جمع شده به یک و نیم متر می رسد.

رئیس دانشگاه ایلام  به قطع شدن آب این دانشگاه به دلیل وجود مشکل در لوله انتقال آب اشاره کرد و افزود: تمام تلاش دانشگاه صیانت از سلامت دانشجویان و در امان نگه داشتن آن ها است، به گونه ای که همه ما علاوه بر رفع آسیب های ناشی از سیل به صورت شبانه روزی ،مشغول انتقال آب معدنی و استقرار تانکرهای آب سیار برای دانشجویان هستیم.

دکترعلی اکبری ضمن تقدیر از همکاری دانشجویان عزیز در شرایط بحرانی کنونی وتجربه مطلوب دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در رفع بحران های استان به ویژه مهار آتش سوزی های وسیع در کوه های ایلام اشاره کرد و گفت: در حالت آماده باش به سر می بریم، تا اگر ستاد بحران یا هلال احمر ایلام اعلام نیاز کردند در کوتاه ترین زمان ممکن به یاری مردم بشتابیم.

وی با بیان اینکه برخی از مراکز آموزش عالی در ایلام دچار آسیب دیدگی های کلی و جزئی شده اند، خاطر نشان کرد: گزارش خسارت های این دانشگاه ها را به آقای نوبخت اعلام کردیم، ضمن اینکه ایشان در جریان میزان آسیب های احتمالی آینده قرار خواهند گرفت.

دکتر علي اکبري : براي خدمت به سيل زدگان آماده ايم دکتر علي اکبري : براي خدمت به سيل زدگان آماده ايم دکتر علي اکبري : براي خدمت به سيل زدگان آماده ايم